निज़ामबाद में बलदिया के नाक़िस इंतेज़ामात पर ब्रहमी

निज़ामबाद 22 जून शहर निज़ामबाद में माह रमज़ान में नाक़िस बलदी इंतेज़ामात कचरे की निकासी के इक़दामात ना किए जाने पर मुस्लिम क़ाइदीन ने ज़िला कलेक्टर की तरफ से मुनाक़िदा मीटिंग में शदीद ब्रहमी का इज़हार करते हुए ख़ुसूसी फ़ंड की इजराई और बेहतर इंतेज़ामात रूबा अमल लाने का मुतालिबा किया है।

माह रमज़ान के ख़ुसूसी इंतेज़ामात के सिलसिले में ज़िला कलेक्टर रोनालड रोज़ की सदारत में मीटिंग का प्रगति भवन में इनइक़ाद अमल में आया।

ज़िला कलेक्टर ने बताया कि माह रमज़ान उल-मुबारक में सफ़ाई के इंतेज़ामात को बेहतर बनाने पीने के पानी की सरबराही, छोटे ताजरीन को दुक्कानात लगाने के लिए इजाज़त, बर्क़ी सरबराही और ईदगाहों में इंतेज़ामात के जायज़ा के लिए मीटिंग मुनाक़िद किया गया ताके मसले की समाअत के बाद उसकी यकसूई के इक़दामात किए जा सकीं।

इस मौके पर मुस्लिम क़ाइदीन ने माह रमज़ान के आग़ाज़ के बावजूद शहर में सफ़ाई के नाक़िस इंतेज़ामात पर शदीद नाराज़गी का इज़हार किया। सय्यद नजीब अली एडवोकेट ने इस्तिफ़सार किया कि माह रमज़ान के आग़ाज़ से पहले आज तक बलदी ओहदेदारों ने मुस्लिम इलाक़ों का दौरा नहीं क्या शहर के अक़लियती इलाक़ों में जगह जगह कचरे के अंबार पड़े हुए हैं और उसकी निकासी के लिए कोई इक़दामात नहीं किए जा रहे हैं बारिश के आग़ाज़ से पहले D54 कनाल और स्टोरोम वाटर ड्रेन की अदम सफ़ाई के बाइस अक़लियती इलाक़ों से गुज़रने वाली इस कनाल के अतराफ़ गंदगी के माहौल में ज़िंदगी गुज़ार ने पर मजबूर होगए हैं और हालत इंतेहाई खराब है।

उन्होंने ज़िला कलेक्टर से मुतालिबा किया कि वो शख़्सी तौर पर इन इलाक़ों का दौरा करते हुए सूरत-ए-हाल का जायज़ा लें ताके उन्हें अंदाज़ा होक्का किस तरह इन इलाक़ों में गंदगी पाई जाती है।