निज़ामाबाद में पुलिस ट्रेनिंग क्लासेस

निज़ामाबाद, ०६: जनवरी: (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ )ख़िदमत‍ ए‍ ख़ल्क़ सोसाइटी निज़ामाबाद् दुक्के ज़ेर-ए-एहतिमाम चलाए जाने वाली पुलिस ट्रेनिंग क्लासेस में मशहूर-ओ-मारूफ़ फीजियो थेरापिस्ट् प्रोफ़ैसर कौसर अहमद ने शिरकत की और पुलिस ट्रेनिंग हासिल करने वाले नौजवानों को मुख़ातब किया और कहा कि दौरान ट्रेनिंग जिस्मानी आज़ा को तंदरुस्त रखना बहुत ज़रूरी है और वक़्त पर इस का ईलाज करवा लेना बेहतर है । अगर आप इस बारे में लापरवाही बरतेंगे तो जोड़ों का दर्द और दीगर बीमारीयां बढ़ सकती हैं। डाक्टर कौसर अहमद ने नौजवानों को अमली वरज़िश भी सिखाई और कहाकि आप हज़रात ख़ुद अपने तौर पर इस वरज़िश के अमल को आसानी के साथ अंजाम दे सकते हैं। उन्हों ने कहाकि दौड़ने लॉंग जंप, हाई जंप के दौरान बहुत मुम्किन है पांव में या हाथों में मोच आ जाए। इस लिए आप हज़रात को घबराने की ज़रूरत नहीं है ।

इंशाअल्लाह मुफ़्त में इन हज़रात का ईलाज कियाजाएगा। लाइफलाइन हॉस्पिटल के डाक्टर ए यू ख़ान ने कहाकि ख़िदमत-ए-ख़लक़ सोसाइटी निज़ामाबाद ने जो इस काम का बीड़ा उठा रखा है काबिल-ए-तहसीन है । आज के दौर में जब कि आदमी अपनी ज़िंदगी के मसाइल में घिरा हुआ है कोई भी एक दूसरे की दाद फ़र्याद सुनने के लिए तैय्यार नहीं है ऐसे दौर में ख़िदमत-ए-ख़लक़ सोसाइटी का ये इक़दाम क़ाबिल इफ़ख़र है और वो हज़रात भी मुबारकबाद के काबिल हैं जिन की कोशिशों का वषों से पुलिस में भर्ती की ट्रेनिंग अपनी(0)वें दिन में दाख़िल हो रही है । मैं अपने लाइफलाइन दवाख़ाना निज़द सिंह-ए-गार्डन फंक्शन हाल क़िला रोड निज़ाम आबा दको पुलिस ट्रेनिंग लेने वाले नौजवानों को मुफ़्त में ईलाज की सहूलत देता हूँ ताकि वो अपने जिस्म को तंदरुस्त-ओ-तवाना रख सकें और इंटरव्यू में कामयाब होकर अपना रोज़गार हासिल कर सकें।

जनाब कौसर अहमद एम डी प्रोफ़ैसर फ़ज़ीवथरापसट की निगरानी में लाइफलाइन हॉस्पिटल में नौजवानों का मुफ़्त ईलाज किया जा रहा है । ख़िदमत-ए-ख़लक़ सोसाइटी के निगरान कार मुहतरम अहमद अबदालाज़ीम ने डाक्टर कौसर अहमद और ए यू ख़ान (लाइफलाइन हॉस्पिटल) का शुक्रिया अदा किया। वो भी हमारे इस ख़िदमत-ए-ख़लक़ के कामों में मुआविन-ओ-मददगार बने हैं। अब तक ट्रेनिंग के लिए 166नौजवान ख़िदमत-ए-ख़लक़ सोसाइटी के पास रजिस्ट्रेशन करवा चुके हैं और इंशाअल्लाह ये ट्रेनिंग5जनवरी तक जारी रहेगी। 17जनवरी से पुलिस में भर्ती का हुकूमत की जानिब से आग़ाज़ होने वाला है । मुहतरम अहमद अबदालाज़ीम ने नौजवानों को हिदायत की कि वो बिलानागा रोज़ाना अमली तर्बीयत के लिए नॉलिज पार्क सुबह-30बजे वक़्त की पाबंदी के साथ शिरकत करें।