नीतीश कुमार PM के काबिल उम्मीदवार

पटना 31 जनवरी- अगले लोक सभा इंतिख़ाबात में क़ौमी जम्हूरी इत्तिहाद (एन डी ए) में वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार के मुआमले पर एन डी ए के अहम इत्तिहादी, जनता दल (यूनाईटिड) के एक सीनीयर लीडर ने इस ओहदे के लिए बिहार के वज़ीर-ए-आला नीतीश कुमार को सब से काबिल क़रार दिया है।

बिहार रियास्ती मंसूबा बंदी बोर्ड के नायब सदर हरी किशोर सिंह ने कहा कि जद (यू) के तआवुन के बगै़र मर्कज़ में एन डी ए की हुकूमत नहीं बन सकती. उन्हों ने गुजरात के वज़ीर-ए-आला नरेंद्र मोदी को वज़ीर-ए-आज़म के ओहदे का उम्मीदवार का ऐलान करने के भारतीय जनता पार्टी (बी जे पी) के लीडर यशवंत सिन्हा के बयान पर तन्क़ीद करते हुए कहा है कि नीतीश कुमार के ख़्यालात को नज़र अंदाज कर इस तरह का बयान देना अच्छा नहीं है. उन्हों ने नीतीश की तारीफ़ करते हुए कहा कि बिहार में इंसाफ़ के साथ हुकूमत से बनी उन की शबीह को वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार के लिए नज़र अंदाज नहीं किया जा सकता।

सिंह ने ये भी कहा कि बगै़र नीतीश की हिमायत के कोई भी जमात या इत्तिहाद मर्कज़ में हुकूमत नहीं बना सकती. क़ाबिल-ए-ज़िकर है कि गुज़श्ता कई मौक़ों पर नीतीश ने वज़ीर-ए-आज़म की दौड़ से ख़ुद को अलग रखने की बात करते हुए कहा है कि वो बिहार के लिए ही सोचते हैं. वाज़ेह रहे कि पिछले साल रियासत के पनचाएती राज वज़ीर भीम सिंह ने भी नीतीश को वज़ीर-ए-आज़म के ओहदे के लिए सब से काबिल उम्मीदवार बताया था। (एजेंसी)