नेक औरत दुनिया की बहतरीन दौलत‌

आदिलाबाद,29 जनवरी: हम रसूलुल्लाह से सच्ची मुहब्बत इख़तियार करें। आप की मुकम्मल पैरवी इख़तियार करने में ही हमारी कामयाबी है। इन ख़्यालात का इज़हार ज़िलई नाज़िम हलक़ा ख़वातीन जमाते इस्लामी आदिलाबाद इरशाद ज़िया बानो ने किए। वो बूथ में मुनाक़िदा ख़वातीन के जलसा सीरत से ख़िताब कर रही थीं। उन्होंने कहा कि रसूले अकरम की बिअसत के बाद ही ख़वातीन को को इन का मुक़ाम हासिल हुआ।

वर्ना दौरे जाहिलियत में लड़कियों को ज़िंदा दरगोर करदिया जाता था। उन्होंने कहा कि रसूलुल्लाह ने फ़रमाया नेक औरत दुनिया की बहतरीन दोलत‌ है। उन्होंने औलाद पर ज़ोर दिया कि वो वालदैन के साथ नेक सुलूक से पेश आएं। उन्होंने मुसलमान ख़वातीन पर ज़ोर दिया कि वो फुज़ूलखर्ची से बचा करें। उन्हों ने कहा कि आज टीवी और सेलफोन‍ और इंटरनेट के ग़लत इस्तिमाल के नतीजे में नौजवान नसल बेराह रवी का शिकार हो रही है।

ख़वातीन पर ज़ोर दिया कि वो अपने घरेलू माहौल को इस्लामी बनाएं और अपनी औलाद की सही तालीम-ओ-तरबियत पर ख़ुसूसी तवज्जा दें। उन्होंने कहा कि अल्लाह के रसूल ने निकाह को आसान और ज़िना को मुश्किल क़रार दिया लेकिन आज निकाह मुश्किल और ज़िना आसान बनादिया गया है। उन्होंने नमाज़ों की पाबंदी करने की तलक़ीन की। उन्होंने मुस्लिम ख़वातीन पर ज़ोर दिया कि वो क़ुरआन से वाबस्ता होजाएं क्योंकि क़ुरआन को अल्लाह तआला ने आसान बनाया है।

रसूलुल्लाह की सीरत से वाक़फ़ियत के लिए हुज़ूर की सीरत पर मुबनी कुतुब का मुताला करने की ख़ाहिश की। शाहीन फ़ातिमा नाज़िमा ख़वातीन आदिलाबाद ने उस्वा नबी और हम के उनवान पर ख़िताब किया। उन्होंने कहा कि आप की ज़ात हमारे लिए एक कामिल नमूना है। उन्होंने कहा कि मौजूदा दौर में तालीम आम हुई है लेकिन अख़लाक़ में कमी हुई है। उन्होंने शादी ब्याह के बेजा रसूमात से बचने का मश्वरा दिया। इजलास का आग़ाज़ तबस्सुम सहर‌ के दरसे क़ुरआन से हुआ। नसीम सालिहा ने दरसे हदीस पेश़ की। तंज़ीला ने तराना पेश किया।