नेपाल के दाख़िली मामलात में मुदाख़िलत नहीं की जाएगी : मोदी

नेपाल को ये तैक़ून देते हुए कि हिन्दुस्तान इस के दाख़िली उमूर में मुदाख़िलत नहीं करेगा वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने आज वाज़िह किया कि नेपाल की सर हुदात ख़ला पाटने का बुरज होनी चाहिऐ रुकावटें नहीं । उन्होंने नेपाल के लिए एक बिलीयन डॉलर्स के क्रेडिट का भी ऐलान किया है।

मोदी ने नेपाल की दस्तूर साज़ असेम्बली से अपने ख़िताब में कहा कि हिन्दुस्तान अपने पड़ोसीयों के साथ सिफ़ारती और मआशी मस्रूफ़ियत को बेहतर बनाना चाहता है। वो चाहता है कि नेपाल एक तरक़्क़ी याफ़ता मुल्क बन जाये। नेपाल के दाख़िली उमूर में हिन्दुस्तान की मुदाख़िलत से मुताल्लिक़ अंदेशों को मुस्तर्द करते हुए वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि हिन्दुस्तान नेपाल को किसी बात के लिए पाबंद करने का इरादा नहीं रखता और उसे अपनी राहें ख़ुद तलाश करनी चाहिऐ ताकि एक मुस्तहकम और ख़ुशहाल जम्हूरिया बन सके।

उन्होंने कहा कि नेपाल हक़ीक़ी माअनों में एक ख़ुदमुख़तार मुलक है। हिन्दुस्तान हमेशा कहता रहा है कि इस के दाख़िली मामलात में मुदाख़िलत करना हमारा काम नहीं है बल्कि हिन्दुस्तान नेपाल अपने लिए जो राह तलाश करेगा इस में मदद करेगा।
मोदी आज दो रोज़ा दौरा पर नेपाल पहूंचे जहां उन का शानदार इस्तिक़बाल किया गया ।

दस्तूर साज़ असेम्बली से नरेंद्र मोदी के 45 मिनट तवील ख़िताब का वहां क़ौमी टी वी पर रास्त टेलीकास्ट किया गया और उनकी तक़रीर के नेपाली तर्जुमा को पेश किया गया। मोदी ने अपने ख़िताब में कहा कि वो ख़ैरसिगाली और मुहब्बत के साथ आए हैं । उन्होंने ये जुमला नेपाली ज़बान में कहा जिस का ज़बरदस्त ख़ैर मक़द्दम किया गया । उन्होंने इद्दिआ किया कि हिन्दुस्तान के नेपाल से ताल्लुक़ात हिमालया और गंगा की तरह क़दीम हैं। मोदी ने वज़ीर-ए-आज़म नेपाल से वफ़द सतह की बात भी की।