नोट बराए वोट स्कॅम सी बी आई तहक़ीक़ात का मुतालिबा

हैदराबाद 29 जून कुल हिंद कांग्रेस जनरल सेक्रेटरी-ओ-इंचार्ज उमूर तेलंगाना कांग्रेस पार्टी दिग्विजय सिंह ने पिछ्ले दिनों रियासत तेलंगाना में अरकाने असेंबली कोटा के तहत मुनाक़िदा एम एलसी चुनाव के मौके पर पेश आए नोट के इव्ज़ वोट मुआमले की सी बी आई के ज़रीये मुकम्मिल तहक़ीक़ात करवाने का मर्कज़ी हुकूमत से पर ज़ोर मुतालिबा क्या।

गांधी भवन में सदर तेलंगाना कांग्रेस कमेटी ओतम कुमार रेड्डी और सदर आंध्र प्रदेश कांग्रेस कमेटी रग्घूवीरा रेड्डी के हमराह अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए दिग्विजय सिंह ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू फ़ोन टैपिंग के नाम पर नोट के इव्ज़ वोट मुआमले से बचने की कोशिश करने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि मुल्क में बढ़ती हुई करप्शन सरगर्मीयों पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी अपनी ख़ामोशी को नहीं तोड़ रहे हैं बल्कि मज़ीद ख़ामोश तमाशाई बने हुए हैं।

उन्होंने ललित मोदी मुआमले पर वज़ाहत करने का वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से पर ज़ोर मुतालिबा किया और कहा कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-ख़ारजा सुषमा स्वाराज और चीफ़ मिनिस्टर राजिस्थान के रोल से मुताल्लिक़ मुकम्मिल तफ़सीलात से मुल्क के अवाम को वाक़िफ़ करवाने की ज़रूरत है।

दिग्विजय सिंह ने मर्कज़ी हुकूमत को हदफ़ मलामत बताते हुए इस्तिफ़सार किया कि आख़िर क्या वजह हैके वज़ीर आत्म नरेंद्र मोदी मर्कज़ी वज़ीर-ए-ख़ारजा सुषमा स्वाराज के ख़िलाफ़ कार्रवाई क्युं नहीं कररहे हैं। सीनीयर कांग्रेस क़ाइद दिग्विजय सिंह ने रियासत तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश क़ाइदीन को भी अपनी तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि सेक्शन 8 के ताल्लुक़ से हर कोई मनमानी अंदाज़ में मर्ज़ी के मुताबिक़ बात कररहे हैं।

दिग्विजय सिंह ने साबिक़ सदर आई पी एल ललित मोदी केस मुआमले में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से फ़िलफ़ौर अपनी वज़ाहत करने का पुर ज़ोर मुतालिबा किया।