नौजवान का बहीमाना क़तल

यलारेड्डी, १९ दिसम्बर: (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)। पत्थरों से मारकर शराब की बोतल घोंप कर बड़ी बेदर्दी के साथ गरीजन नौजवान का मंडल नागी रेड्डी पेट के मौज़ा मालतमीदा शेवार में क़तल किया गया। मक़्तूल की मंडल लिंगम पेट के लो निकल पल्ली तांडा से ताल्लुक़ रखने वाला 28 साला लिंगम नायक के तौर पर शनाख़्त करली गई है। तफ़सीलात के बमूजब लिंगम नायक 13 दिसंबर को बाईक पर रात को घर से रवाना हुआ और फिर वापिस ना आया, जिस पर अफ़राद ख़ानदान ने उसे तलाश किया। कोई सुराग़ ना मिलने पर मंडल लिंगम पेट, नागी रेड्डी पेट पुलिस स्टेशन में शिकायत दर्ज करवाई। मालतमीदा शेवार में एक चरवाहे को जंगल में नाश नज़र आई। इस ने फ़ौरी पुलिस को इस की इत्तिला दी और पुलिस ने मुक़ाम वारदात पर पहुंच कर तफ़सीलात हासिल कीं। नाश बुरी तरह मसख़ हो चुकी थी।

जिस्म के कपड़ों से नाश की शनाख़्त अमल में आई। मुक़ाम वारदात पर शराब की बोतलें, पानी के पाकेट, प्लास्टिक गिलास पड़े हुए पाए गई। इसी के साथ ख़ून से लत पत् बोतल, पत्थर भी दस्तयाब हुई। लिंगम का क़तल शराबनोशी करने के बाद मंसूबा बंद तरीक़े से ही किया गया। मुक़ाम वारदात के पास तीन सिम कार्ड्स मिली, मगर मुतवफ़्फ़ी की मोटर बाईक मौजूद नहीं थी। खेत के सिलसिला में मक़्तूल और इस के रिश्तेदारों के दरमयान पंचायत होने की इत्तिला है, जिस पर पुलिस को शुबा है कि अराज़ी मुआमला ही क़तल की असल वजह होगी।

नाश मस्ख़शुदा होने पर मुक़ाम वारदात पर ही पोस्टमार्टम किया गया। मुतवफ़्फ़ी को एक बेटा और दो बेटियां हैं। मुतवफ़्फ़ी की बीवी हामिला बताई गई। निज़ामाबाद से आई क्लोज़ टीम ने मुक़ाम वारदात का मुआइना किया और नाश के क़रीब से शीशा के टुकड़े प्लास्टिक गिलास, सिम कार्ड्स और ख़ून लगे पत्थरों को हासिल किया। डाग उसको एड भी नाश के पास से मालतमीदा शेवार के जंगलाती इलाक़ा से तीन किलो मीटर जाकर नागी रेड्डी पेट शेवार के जुगनी तालाब में उतरकर रुक गई। कामा रेड्डी डी एस पी मिस्टर रेड्डी गंगाधर राव ने भी मुक़ाम वारदात पर पहुंच कर मुआइना किया और तफ़सीलात हासिल कीं। पुलिस ने क़तल केस सिलसिला में मुख़्तलिफ़ मशकूक अफ़राद को हिरासत में ले लिया है। मक़्तूल के अफ़राद ख़ानदान की शिकायत पर इन से पूछताछ की जा रही है। इस तरह बेदर्दी के साथ क़तल ने मंडल में सनसनी फैला दी है।