नौ मुस्लिम लड़की और इस के शौहर को हरासानी

हैदराबाद । 29 अक्टूबर (सियासत न्यूज़) पुराने शहर के इलाक़ा मादना पेट में मुशर्रफ़ बह इस्लाम होने के बाद मुस्लिम नौजवान से शादी करनेवाली लड़की को मुक़ामी शरपसंदों की जानिब से मुबय्यना तौर पर हिरासाँ किया जा रहा है ।

बताया जाता है कि ज़ुलेखा बेगम ने जिस का साबिक़ा नाम राधीका था , मुहम्मद सुरूर नामी नौजवान साकन मादना पेट से चंद दिन क़बल निकाह किया था । जिस के बाद मुक़ामी शरपसंद अनासिर की जानिब से इस लड़की के शौहर और अफ़राद ख़ानदान को मुसलसल हिरासाँ करने और धमकीयां देने के इल्ज़ामात आइद किए गए हैं ।

बताया जाता है कि ज़ुलेखा बेगम ने जिस की उम्र 23 साल बताई जाती है 27 साला मुहम्मद सर्वर से निकाह करलिया है ,ज़ुलेखा बेगम ने एक सहाफ़ती ब्यान में ये इल्ज़ाम आइद किया कि मादना पेट इलाक़ा में वाक़्य विकास सेवा संगम कम्यूनिटी हाल के क़रीब शरपसंद अनासिर उन के ससुराली रिश्तेदारों के ख़िलाफ़ साज़िश तैय्यार कर रहे हैं जिस पर ज़ुलेखा बेगम ने कमिशनर पुलिस हैदराबाद ,चीफ़ जस्टिस आंधरा प्रदेश हाइकोर्ट और आली पुलिस ओहदेदारों को एक शिकायती मकतूब रवाना किया है । जिस में उन्हों ने मुतालिबा किया कि इन की इन के अफ़राद ख़ानदान की जान का तहफ़्फ़ुज़ किया जाय ।

उन्हों ने मज़ीद बताया कि मुशर्रफ़ बह इस्लाम होने के बाद मुस्लिम नौजवान से निकाह करने और क़ानूनी उमूर की तकमील करने के बावजूद उन के शौहर के ख़िलाफ़ अग़वा का झूटा मुक़द्दमा बनाने की साज़िश की जा रही है और मुताल्लिक़ा पुलिस स्टेशन मादना पेट में इस सिलसिले में इन की गुमशुदगी का मुक़द्दमा भी दर्ज किया गया है ।