न्यूज़ीलैंड में दुनिया भर में सब से पहले नए साल का इस्तिक़बाल

ऑकलैंड 2 जनवरी (सय्यद मुजीब की रिपोर्ट) न्यूज़ीलैंड का वक़्त दुनिया भर में सब से आगे होने की बिना पर यहां दुनिया भर में सब से पहले नए साल का इस्तिक़बाल किया जाता है। इस बार भी न्यूज़ीलैंड के शहर ऑकलैंड में नए साल के मौक़ा पर स्काई लाईन ऑकलैंड में लाखों डालर के ख़र्च से शानदार आतिशज़दगी का मुज़ाहरा किया गया जिस का मुशाहिदा करने वाले हज़ारों अफ़राद उस मंज़र को देख कर हैरत से दमबख़ुद रह गए।

ताहम पूरे न्यूज़ीलैंड में गुज़श्ता दो दिन से ज़बरदस्त बारिश के सिलसिला की बिना पर और महकमा-ए-मौसीमीयत की मज़ीद एक हफ़्ता बारिश जारी रहने की पेश क़ियासी की वजह से नए साल की तक़ारीब का मज़ा कर करा होगया। दार-उल-हकूमत वेलिंगटन, शहरों जज़बरन और कोरोमंडल में मौसम के पेशे नज़र नए साल की तक़ारीब मंसूख़ करदी गई।

शहर तैरानगाह जाने वाली तमाम शाहराहें बंद करदी गईं जो बारिश की वजह से नाक़ाबिल उबूर होगईं थीं। ऑकलैंड में 31 डिसमबर 5 बजे शाम पहुंचे गए। बारह बजे शब का गुजर बजते ही आतिशबाज़ी की गई और लोगों ने अभी नए साल की मुबारकबादों का बाहमतबादला ही किया था कि बारिश का सिलसिला दुबारा शुरू होगया और लोग अफ़रातफ़री के आलम में अपने अपने घर वापिस होने लगे। दुनिया भर में नए साल का इस्तिक़बाल न्यूज़ीलैंड के बाद आस्ट्रेलिया में किया जाता है दोनों के वक्तमें दो घंटे का फ़र्क़ है।