न्यूयार्क पार्क से वाल स्टरीट एहितजाजियों का जबरी तख़लिया

न्यूयार्क 16 नवंबर । ( पी टी आई ) न्यूयार्क सिटी पुलिस के सैंकड़ों मुलाज़मीन ने न्यूयार्क के ज़ौ कोटि पार्क पर धावा किया और वाल स्टरीट मुख़ालिफ़ एहितजाजियों को हुक्म दिया कि वो इस इलाक़े का तख़लिया करदें या गिरफ़्तारी केलिए तैय्यार हो जाएं ।

ताहम न्यूयार्क के मीर माईकल ब्लूमबर्ग के दफ़्तर ने परज़ोर अंदाज़ में कहा कि एहितजाजियों को आरिज़ी तौर पर इस इलाक़े का तख़लिया करने की हिदायत दी गई है ।

वो बाद में वापिस आसकते हैं। पुलिस इंसिदाद फ़सादाद लिबास में मलबूस पार्क पहूँची थी जबकि शहर की फ़िज़ा-ए-में हैली कापटरस मंडला रहे थे । इस धावे का आग़ाज़ रात के आख़िरी पहर कॉरपोरेट इदारों की लालच के ख़िलाफ़ एहतिजाज के आग़ाज़ के दो माह बाद किया गया है । पुलिस के तर्जुमान पाल बुराउन के बमूजब शहर में एहितजाजियों पर फ़िज़ा-ए-से वरक़ीए बरसाए थे जिन में कहा गया था कि पार्क 1 बजे शब के बाद ख़ाली करदिया जाना चाहीए ।

वरक़ीह में कहा गया था कि न्यूयार्क के ओहदेदारों ने फ़ैसला किया था कि ज़ौ कोटि पार्क पर मुस्तक़िल क़बज़ा सेहत और सलामती केलिए ख़तरे पैदा करसकता है । जो लोग यहां पर मुस्तक़िल क़ियाम किए हुए हैं बीमार होसकते हैं । ये शहरी ओहदेदारों की जानिब से एहितजाजियों के ख़िलाफ़ पहला इक़दाम था । एहितजाजियों को पुलिस कार्रवाई की ख़बरें मुसलसल मिल रही थीं ।

वाल स्टरीट वैब साईट पर ये ख़बरें मुसलसल शाय की जा रही थीं हालाँकि ज़राए इबलाग़ को लिबर्टी उसको आवर में दाख़िला से रोक दिया गया था और काली मिर्च का महलूल नामा निगारों को रोकने केलिए इस्तिमाल किया जा रहा था । इस के बावजूद ज़राए इबलाग़ ने पुलिस की कसीर तादाद में ताय्युनाती और फ़िज़ा-ए-में हॆलि काप्टर्स् मंडलाने की ख़बर दी।