पकवान गैस की क़ीमत में इज़ाफ़ा का फ़ैसला मुल्तवी

नई दिल्ली, ०२ नवंबर (पी टी आई) सख़्त मुख़ालिफ़त ( विरोध) का सामना होने की वजह से हुकूमत ने आज रात देर गए फ़ैसला किया कि पकवान गैस के सीलेंडर्स की क़ीमत में 26.50 रुपए फ़ी ( प्रति) सीलेंडर इज़ाफ़ा का फ़ैसला मुल्तवी कर दिया जाए ।

6 सीलेंडर्स के बाद ख़रीदे जाने वाले हर सीलेंडर की क़ीमत में 26.50 रुपए का इज़ाफ़ा करने का फ़ैसला किया गया था । एक आला सतही तेल कंपनी के ओहदेदार ने वजह ज़ाहिर करने से इनकार करते हुए कहा कि पकवान गैस की क़ीमत में इज़ाफ़ा का फ़ैसला मुल्तवी कर दिया गया है ।

अब पकवान गैस पुरानी क़ीमत पर ही दस्तयाब रहेगी । ताहम ( यद्वपि) इस ने कहा कि तिजारती सारिफ़ीन के लिए पकवान गैस सीलेनडर्स की क़ीमत में इज़ाफ़ा का फ़ैसला मुल्तवी नहीं किया गया है । ये फ़ैसला सिर्फ़ ख़ानगी गैस सारिफ़ीन ( उपभोक्ताओं) के लिए काबिल अमल होगा ।

हुकूमत ने सितंबर में सब्सीडी पर फ़राहम किए जाने वाले सीलेंडर्स की तादाद ख़ानगी इस्तेमाल के लिए सालाना 6 सीलेंडर तए की थी । क़ब्लअज़ीं बना सब्सीडी की हामिल पकवान गैस (एल पी जी) की क़ीमत में आज 26.50 रुपय फ़ी सिलेंडर इज़ाफ़ा किया था। इस तरह एक सीलेंडर की क़ीमत बैन-उल-अक़वामी (अंतर्राष्ट्रीय) क़ीमत के मुताबिक़ 922 रुपए हो गई थी।

सारिफ़ीन को सब्सीडी पर हुकूमत ने सिर्फ़ 6 सिलेंडर्स फ़राहम करने का फ़ैसला किया है।