परवेज़ मुशर्रफ़ का पाकिस्तान वापसी का फ़ैसला मोख़र

ईस्लामाबाद, २० जनवरी (पी टी आई) पाकिस्तान के साबिक़ फ़ौजी हुकमरान परवेज़ मुशर्रफ़ ने जिलावतनी तर्क करते हुए मुल़्क की वापसी के मंसूबा को फ़िलहाल मोख़र कर दिया है, क्योंकि हुकूमत ने ख़बरदार किया है कि मुल्क में आमद के साथ ही उन्हें फ़ौरी गिरफ़्तार कर लिया जाएगा।

परवेज़ मुशर्रफ़ की ऑल पाकिस्तान मुस्लिम लीग के क़ाइदीन ने मीडीया को बताया कि उन्हों ने अपने रफ़क़ा और पार्टी क़ाइदीन से मुशावरत के बाद जारीया माह के अवाख़िर तक मुल्क वापस होने के फ़ैसले को मोख़र कर दिया है। वो जारीया माह पाकिस्तान वापिस नहीं होंगे। साबिक़ सदर के तर्जुमान मुहम्मद अली सैफ ने अख़बारी नुमाइंदों को ये बात बताई।

उन्होंने कहा कि मुशर्रफ़ के क़रीबी साथी उन्हें वापस ना आने का मश्वरा दे रहे हैं। उन्हों ने बताया कि परवेज़ मुशर्रफ़ की ऐसे नाज़ुक मौक़ा पर वापसी से हुकूमत को राहत मिलेगी जो उस वक़्त हर तरफ़ से बोहरान में घिरी हुई है।

68 साला परवेज़ मुशर्रफ़ ने जारीया माह के अवाइल में कहा था कि वो 27 और 30 जनवरी के माबैन बंदरगा ही शहर कराची में मौजूद रहेंगे। इस ऐलान के फ़ौरी बाद सिंध के वज़ीर-ए-दाख़िला मंज़ूर वासन ने कहा था कि कराँची पहुंचते ही मुशर्रफ़ को गिरफ़्तार करके जेल भेज दिया जाएगा।

वज़ीर-ए-दाख़िला रहमान मलिक ने भी पार्लीमैंट के सैनेट को कल बताया था कि जब कभी परवेज़ मुशर्रफ़ पाकिस्तान पहुंचेंगे, क़ानून अपना काम करेगा। उन्हों ने कहा कि मुशर्रफ़ की आमद केसाथ ही उन्हें जेल भेज दिया जाएगा |