परीटाला रवी क़तल केस : कलीदी मुल्ज़िम गवर्धन रेड्डी का क़तल

हैदराबाद 28 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) तेलगुदेशम के रुकन असम्बली परीटाला रवी क़तल केस के कलीदी मुल्ज़िम पटोला गवर्धन रेड्डी का आज सनसनीखेज़ अंदाज़ में शहर के मसरूफ़ तरीन इलाक़ा सुलतान बाज़ार में क़तल करदिया गया । क़ातिलों ने गवर्धन रेड्डी पर उस वक़्त हमला किया जब वो एक आटो में सुलतान बाज़ार के इलाक़े बोगल कनटा से जा रहा था। बताया जाता है कि एक मुनज़्ज़म खु़फ़ीया साज़िश के तहत क़तल की ये वारदात पेश आई जिस में पेशावर क़ातिलों ने ये क़तल की वारदात अंजाम दी है। तक़रीबन 50 साला पटोला गवर्धन रेड्डी जो साबिक़ नकसलाईट था।

और रीवलीवशनरी पेट्रियाटिक टाईगर्स ( आर पी टी ) का बानी भी था , नकसलाईट तंज़ीम से इख़तिलाफ़ात के बाद इस ने आर पी टी तशकील दी थी और इस तंज़ीम की आड़ में वो हैदराबाद-ओ-साइबर आबाद में क़तल और जबरन वसूली के कई संगीन वारदातों में मुलव्वस था और टास्क फ़ोर्स पुलिस ने उसे गिरफ़्तार करके कई साल तक जेल में महरूस रखा था । अक्टूबर में वोज़मानत पर रहा होने के बाद इलाक़ा दिलसुख नगर में अपनी बीवी विंदिया रेड्डी के साथमुक़ीम था ।

पटोला गवर्धन रेड्डी का ताल्लुक़ रंगा रेड्डी के ज़िला तानडोर मंडल मलरीडी पली से था और वो जेल से रहा होने के बाद खु़फ़ीया तौर पर अपनी सरगर्मीयां जारी रखा हुआ था और आज सुबह 10.30 बजे ओलड ऐम एलए क्वार्टर्स में एक रुकन असम्बली से मुलाक़ात करने केलिए आया था लेकिन इन से मुलाक़ात ना होने पर दोपहर 2.30 बजे अपने एक साथी अनील उर्फ़ ऐस अनजया के साथ इलाक़ा हिमायत नगर तलगो एकेडेमी के क़रीब एक आटो AP11V-5429 में सवार होकर आबिडस की सिम्त जाने लगा और आटो जब 3 बजे के क़रीब किंग कोठी चूरा सत्ता बोगल कनटा के क़रीब पहूँचा तो इस आटो में मौजूद गवर्धन रेड्डी के साथी ने ड्राईवर को आटो रोकने केलिए कहा और इसी दौरान पीछे से दो मोटर साईकल पर सवार 4 अफ़राद ने अचानक गवर्धन रेड्डी पर तलवार और चाक़ो से हमला करना शुरू करदिया और इस हमले में गवर्धन रेड्डी मौक़ा-ए-वारदात पर ही हलाकहोगया ।

बन्डुला गौड़ा के मुक़ीम आटो ड्राईवर सय्यद असमईल ने पुलिस को बताया कि गवर्धन रेड्डी के साथी ने आटो रोकने केलिए कहा और इसी दौरान इस का क़तल करदिया गया ।क़तल के बाद इलाक़ा किंग कोठी में सनसनी फैल गई और मुक़ामी अफ़राद ने क़ातिलों को पकड़ने की कोशिश की लेकिन क़ातिल अपने पास मौजूद तलवारों से धमकाकर मोटर साईकल पर फ़रार होगए । मक़्तूल गवर्धन रेड्डी की नाश को दवाख़ाना उस्मानिया के मुर्दा ख़ाना मुंतक़िल किया गया। डिप्टी कमिशनर पुलिस ईस्ट ज़ोन और दीगर पुलिस ओहदेदारों ने वहां पर पहूंच कर फ़ार नसक़ माहिरीन की मदद से इस का पोस्टमार्टम करवाया । पुलिस की इबतिदाई तहक़ीक़ात में ये मालूम हुआ है कि गवर्धन रेड्डी के जिस्म पर जुमला 18 ज़रबात मौजूद हैं जिस में छाती , पेट और गले पर शदीद ज़ख़म पाए गए हैं ।

पुलिस ज़राए ने बताया कि इस क़तल में पटोला गवर्धन रेड्डी के साथी अनील के मुलव्वस होने पर भी शुबा किया जा रहा है क्योंकि क़ातिलों ने इस पर हमला नहीं किया और क़तल के फ़ौरी बाद वो फ़रार होगया । बावसूक़ ज़राए ने बताया कि टास्क फ़ोर्स पुलिस ने 3 मुश्तबा अफ़राद को इस क़तल की तहक़ीक़ात केलिए हिरासत में ले लिया है । ज़राएने मज़ीद बताया कि इस क़तल के पसेपर्दा एक साबिक़ नकसलाईट के मुलव्वस होने पर भी शुबा किया जा रहा है और तहक़ीक़ात जारी है ।