पाकिस्तानी अदालती कमीशन को दौरा की मंज़ूरी

इस्लामाबाद,31 जनवरी: हिन्दुस्तान ने पाकिस्तानी अदालती कमीशन को हिन्दुस्तान के दूसरे दौरे की मंज़ूरी दे दी है ताकि वो 2008 के मुंबई दहश्तगर्द हमलों के सिलसिले में तहक़ीक़ात के लिए 4 ओहदेदारों से जरह करसके। वज़ीर-ए-दाख़िला पाकिस्तान रहमान मुल्क ने आज कहा कि हिन्दुस्तान ने अदालती कमीशन के दौरा की मंज़ूरी दे दी है। ये कमीशन बिलाताख़ीर मुंबई रवाना होजाएगा। वो कल शाम एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब कररहे थे।

हालांकि उन्होंने कमीशन के दौरे की तारीख़ का इन्किशाफ़ नहीं किया लेकिन ज़राए के बमूजब तवक़्क़ो हैकी पाकिस्तानी अदालती कमीशन वस्त फरवरी में मुंबई का दौरा करेगा। कमीशन गुज़िशता साल मार्च में हिन्दुस्तान का दौरा करचुका है लेकिन इस के इन्किशाफ़ात को पाकिस्तानी इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी अदालत ने मुस्तर्द कर दिया जो हमले के 7 मुश्तबा मुल्ज़िमीन के मुक़द्दमा की समाअत कररही है।

पाकिस्तानी कमीशन को 4 कलीदी गवाहों से जरह करने का इख़तियार नहीं दिया गया था, जिस की बिना पर अदालत ने इस के इन्किशाफ़ात मुस्तर्द करदिए। दिसम्बर‌ में दोनों मुमालिक के ओहदेदारों की बातचीत के बाद हिन्दुस्तान ने पाकिस्तानी कमीशन को मुंबई हमलों की तहक़ीक़ात की क़ियादत करने वाले पुलिस ओहदेदार और अजमल क़स्साब का बयान दर्ज करने वाले मजिस्ट्रेट और हमला आवरों का पोस्टमार्टम करने वाले दो डाक्टरों से जरह करने की इजाज़त दे दी है।