पाकिस्तानी खिलाड़ियों की सैंटर्ल कौंट्रैक्ट पर मशरूत (शर्त पर आधारित)दस्तख़त

कप्तान क्रिकेट बोर्ड की कोशिशों से टीम के सिनीयर खिलाड़ियों ने ग़ौर-ओ-ख़ौस के बाद सेंटर्ल कौन्ट्रैक्ट पर दस्तख़त कर दिए हैं इस तरह खिलाड़ियों और बोर्ड के दरमयान जारी बोहरान टल गया।

ताहम पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के ज़राए का कहना है कि खिलाड़ियों ने मशरूत दस्तख़त किए हैं और सेंटर्ल कौंट्रैक्ट की बाअज़ ( कुछ) शक़ों पर खिलाड़ी चेयरमैन ज़का अशर्फ़ से कोलंबो में मुलाक़ात का इरादा रखते हैं। ताकि मुआहिदे ( Agreemeent) से बाअज़ ( कुछ) मुतनाज़ा शक़ों का ख़ातमा किया जा सके।

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड क्रिकेटर्स को रवां हफ़्ते पाँच माह की मैच फ़ीस और दीगर ( दूसरे) बक़ायाजात यकमुश्त अदा कर देगा। पाकिस्तान क्रिकेट टीम के मैनेजर नवेद अकरम चीमा ने तसदीक़ की है कि पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के साथ श्रीलंका का दौरा करने वाले तमाम खिलाड़ियों ने सेंटर्ल कौंट्रैक्ट पर दस्तख़त कर दिए हैं।

जिन खिलाड़ियों ने सेंटर्ल कौंट्रैक्ट पर दस्तख़त किए हैं इन में कप्तान मिसबाह-उल-हक़, नायब कप्तान मुहम्मद हफ़ीज़, आल राउंडर शाहिद ख़ान आफ़रीदी, उमर अकमल, उमर गुल, सईद अजमल, यूनुस ख़ान और सुहेल तनवीर शामिल हैं। नवेद चीमा ने कहा कि जितने खिलाड़ी दौरे पर हैं उन्हों ने यक्म जनवरी से 31दिसंबर तक के सेंटर्ल कौंट्रैक्ट पर दस्तख़त कर दिए हैं।

खिलाड़ियों के ज़राए ( सूत्रों) ने कहा है कि मिसबाह-उल-हक़ के कहने पर खिलाड़ियों ने मुआहिदे पर तहफ़्फुज़ात ज़ाहिर किए थे।ताहम खिलाड़ियों ने अपने वुकला ( वकीलो) से मश्वरे, पी सी बी और टीम इंतिज़ामीया की तफ़सीलात के बाद मुआहिदों ( Agreement) पर दस्तख़त कर दिए ।

खिलाड़ियों का दावे है कि वो ज़का अशर्फ़ से मुलाक़ात में मुतनाज़ा शक़ों पर बात करेंगे।खिलाड़ियों को मुख़्तलिफ़ ग़ैर मुल्की टूर्नामेंट में शिरकत के लिए बोर्ड से एन ओ सी के हुसूल में मुश्किलात पेश आती हैं। लिहाज़ा वो इस तरह के मुआमलात में बोर्ड से बेहतर बरताव की उम्मीद रखते हैं ।