पाकिस्तानी फ़ौजी चौकीयों पर हमला की तहक़ीक़ात को अमरीकी हैमायत

वाशिंगटन 27 नवंबर (पी टी आई) पाकिस्तान के साथ अपने ख़ुशगवार ताल्लुक़ात की बहाली की कोशिश करते हुए जो नाटो के हमला में 28 पाकिस्तानी फ़ौजीयों की हलाकत के बाद बोहरान का शिकार होगए हैं, ओबामा नज़म-ओ-नसक़ ने कहा कजा वो इस वाक़िया की तहक़ीक़ात की मुकम्मल हैमायत करता है जिस के नतीजा में ईस्लामाबाद ने नाटो को रसद की सरबराहै की राहें मस्दूद करदी हैं और अमरीका से एक कलीदी हवाई अड्डा का तख़लिया करने की ख़ाहैश की है। अमरीकी महैकमा-ए-ख़ारजा-ओ-महैकमा दिफ़ा के एक मुशतर्का ब्यान में कहा गया है कि वज़ीर-ए-ख़ारजा हलारी क्लिन्टन और वज़ीर-ए-दिफ़ा लीवन पेनेटा पाकिस्तान के वाक़िया पर गहैरी नज़र रखे हुए हैं।

दोनों ने ज़िंदगीयों के ज़्यां पर गहैरी ताज़ियत पेश की है और नाटो के इस वाक़िया की फ़ौरी तहक़ीक़ के इरादा की भरपूर हैमायत की है। पाकिस्तान की दो सरहदी चौकीयों पर अफ़्ग़ानिस्तान की सरहद पार करके नाटो हैली कापटरस और जैट लड़ाका तय्यारों के हमला के बाद पाकिस्तान ने नाटो को रसद की सरबराहै की अहम राहें मस्दूद करदी हैं और अमरीका से पाकिस्तान में क़ायम खु़फ़ीया हवाई अड्डे शमसी के अंदरून 15 दिन ग़लबा की ख़ाहैश की है जो सी आई ए अपने ड्रोन हमलों के लिए इस्तिमाल करता है।

वज़ीर-ए-ख़ारजा हलारी क्लिन्टन और सरबराह अमरीकी अफ़ोज जनरल मार्टिन डीमपसे और अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीकी-ओ-नाटो अफ़्वाज के कमांडर जनरल जान ऐलन ने भी इस वाक़िया के बाद अपने पाकिस्तानी हम मंसबूबों से टेलीफ़ोन पर रब्त पैदा किया है। अमरीकी सफ़ीर बराए पाकिस्तान कैमरोन मौनिटर ने भी ईस्लामाबाद में पाकिस्तानी ओहदेदारों से मुलाक़ात की है।

अमरीकी सिफ़ारतकार और फ़ौजी क़ियादत दोनों दबाॶ के तहत हैं और इज़हार-ए-हमदर्दी और इस वाक़िया के हालात का जायज़ा लेने का इज़हार करने के इलावा अमरीका। पाकिस्तान शराकतदारी की एहमीयत पर ज़ोर दे रहे हैं जो बाहमी अवामी मुफ़ादात की तकमील करती है। इन तमाम क़ाइदीन ने अपने पाकिस्तानी हम मंसबूबों के साथ इस चैलेंज भरे वक़्त में पेशरफ़्त का अह्द किया है।