पाकिस्तान अपना एजंडा मुसल्लत नहीं करसकता मर्कज़ी वज़ीर

जम्मू

पाकिस्तान के इस मौक़िफ़ को मुस्तरद करते हुए कि वादी कश्मीर में सिर्फ़ कश्मीरी पंडितों के लिए अलाहदा टाउन शिप की तामीर से रियासत के ढांचे में तब्दीलियां आएंगी मर्कज़ी वज़ीर जितेन्द्र सिंह ने आज कहा कि नरेंद्र मोदी की क़ियादत वाली हुकूमत किसी को भी अपना एजंडा मुसल्लत करने की इजाज़त नहीं देगी।

जितेन्द्र सिंह ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि उनके ख़्याल में हिन्दुस्तान ये अहलियत रखता है कि वो अपनी शराइत और अपना एजंडा तय्यार करे। जहां तक इन मसह-ए-पर हिन्दुस्तान का सवाल है चाहे ये दहशतगर्दी का मसला होया फिर बेघर अफ़राद की अपने घरों को वापसी का मसला वो नहीं समझते कि हुकूमत किसी को भी अपना एजंडा मुसल्लत करने की इजाज़त देगी।

वाज़िह रहे कि हाल ही में पाकिस्तान ने वादी कश्मीर में कश्मीरी पंडितों के लिए अलाहदा टाउन शिप्स की तामीर की मुख़ालिफ़त की थी। नामा निगारों के सवालात के जवाब में जितेन्द्र सिंह ने हुकूमत के मौक़िफ़ का इज़हार किया। इस सवाल पर कि आया हकूमत-ए-हिन्द अपने दाख़िली मामलात में पाकिस्तान की मुदाख़िलत पर एहतेजाज दर्ज करवाएगी उन्होंने कहा कि इसके लिए एक मेकानिज़म है।

हमारी विज़ारत-ए‍-ख़ारिजा है और वज़ारत-ए-दाख़िला है और ये लोग हरवक़त मुनासिब फैसला करते हैं। इस सवाल पर कि आया अलहैदगी पसंदों और पाकिस्तान की मुख़ालिफ़त के बावजूद मर्कज़ी हुकूमत कश्मीरी पंडितों के लिए अलाहदा टाउनशिप्स की तामीर के अपने मंसूबे पर अमल करेगी उन्होंने कहा कि वो इस मसले पर मुबाहिस में हिस्सा नहीं ले सकते क्योंकि विज़ारत-ए-दाख़िला की जानिब से तमाम इमकानात का जायज़ा लिया जा रहा है और इसी के मुताबिक़ फैसला किया जाएगा।