पाकिस्तान के बाईकॉट के साथ बून कान्फ़्रैंस का आज आग़ाज़

बर्लिन ०५ दिसम्बर ( ए पी ) अफ़्ग़ानिस्तान के मुस्तक़बिल पर जर्मनी में आलमी कान्फ़्रैंस पीर् से शुरू हो रही है जिस में तक़रीबन 100 ममालिक और बैन-उल-अक़वामी तंज़ीमें नुमाइंदगी करेंगी ।

60 वुज़राए ख़ारिजा बिशमोल अमरीकी सैक्रेटरी आफ़ स्टेट हीलेरी क्लिन्टन भी इस कान्फ़्रैंस में शिरकत कर रही हैं । लेकिन इस कान्फ़्रैंस की नुमायां ख़ुसूसीयत ये है कि अफ़्ग़ानिस्तान के मुस्तक़बिल के लिए अहम रोल अदा करने वाले पड़ोसी मलिक पाकिस्तान ने गुज़श्ता माह नाटो फ़िज़ाई हमलों के ख़िलाफ़ बतौर-ए-एहतजाज बाईकॉट किया है ।

बून कान्फ़्रैंस तवक़्क़ो है कि स्कियोरटी की ज़िम्मेदारी बैन-उल-अक़वामी फोर्सेस से हटाकर अफ़्ग़ान स्कियोरटी फ़ोर्स को आइन्दा तीन साल के दौरान हवाले करने का जायज़ा लेगी । इस के इलावा तवील मुद्दती बैन-उल-अक़वामी इमदाद और तालिबान के साथ इमकानी सयासी मुसालहत पर भी ग़ौर-ओ-ख़ौस किया जाएगा ।

वज़ीर-ए-ख़ारजा जर्मन गाईडो वीसटर वेल ने कहा कि हमारा मक़सद पुरअमन अफ़्ग़ानिस्तान है और इस बात को यक़ीनी बनाना है कि ये मुल़्क दुबारा बैन-उल-अक़वामी दहश्तगर्दी की महफ़ूज़ पनाहगाह ना बने । अमरीका को भी इस कान्फ़्रैंस से मुसबत तवक़्क़ुआत वाबस्ता हैं ।