पाकिस्तान को अमरीकी इमदाद अहम सीनेटर्स की जानिब से इमदादी उमूर में तरामीम के लिए कोशां

वाशिंगटन 18 नवंबर ( पी टी आई ) दहश्तगर्दी के ख़िलाफ़ जंग में पाकिस्तान के मुबय्यना नरम रवैय्या पर ब्रहम अमरीका के टाप सीनेटर्स ने पाकिस्तान को फ़ौजी और सीवीलीन इमदाद रसानी की कोशिशों में रुकावट पेश करते हुए कुछ तरामीम पेश की हैं।

जब तक पाकिस्तान हक़्क़ानी नैटवर्क और लश्कर-ए-तुयबा जैसे ग्रुपस के ख़िलाफ़ कार्यवाहीयां सख़्त नहीं करेगा उसे ये इमदाद शायद आसानी से हासिल नहीं हो सकेगी । ये तरामीम सैनेट में कल टाप सीनेटर्स ने पेश कीं जिन में सैनेट के अक्सरीयती लीडर हैरी रैड भी शामिल हैं।

इन तरामीम के तहत अब अमरीकी सैक्रेटरी आफ़ स्टेट को ऐवान में ये वज़ाहत करनी होगी कि पाकिस्तान हक़्क़ानी नैटवर्क क्वेटा शौरी तालिबान लश्कर-ए-तुयबा अलक़ायदा और दूसरी दहश्तगर्द ग्रुपस के ख़िलाफ़ अमरीकी कोशिशों में तआवुन कर रहा है ।

इस के इलावा इन ग्रुपस के ख़िलाफ़ भी कार्रवाई की ज़रूरत है जो पड़ोसी ममालिक में सरहद पार से दहश्तगर्दी के ज़िम्मेदार हैं। ताहम इस शर्त को अमरीकी सैक्रेटरी आफ़ स्टेट क़ौमी सलामती के मुफ़ादात के पेशे नज़र नजरअंदाज़ भी कर सकती हैं।

इस तरमीम में ये भी ज़रूरी है कि सैक्रेटरी आफ़ स्टेट इस बात की वज़ाहत करें कि अमरीकी हुकूमत इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी इक़दामात में शरीक अफ़राद को वीज़ों की इजराई में ताख़ीर नहीं कर रही है । हक़ूक़-ए-इंसानी ग्रुपस को क़ैदीयों तक रसाई दे रही है इस के इलावा क़ैदीयों के साथ कोई ग़ैर इंसानी सुलूक नहीं किया जा रहा है । इन तरामीम पर ऐवान में मुबाहिस भी होसकते हैं।