पाकिस्तान को इमदाद मुंजमिद करने का बिल मंज़ूर

वाशिंगटन 16 दिसमबर (पी टी आई) अमरीकी ऐवान नुमाइंदगान में आज एक बिलीयन डालर के दिफ़ाई बिल को मंज़ूरी दे दी जिस में दीगर कई उमोर के इलावा पाकिस्तान को दी जाने वाली 700 मिलयन डालर की इमदाद मुंजमिद (रोक देने)करना भी शामिल है। ये रक़म उस वक़्त तक रोकी जाएगी जब तक पाकिस्तान धमाको आलात (आई ई डी) के फैलाओ को रोकने के सिलसिला में वाशिंगटन को मोस्सर तयक्कुन  नहीं देता।

अमरीकी ऐवान नुमाइंदगान ने डीफ़ैंस अथारईज़ीशन बिल मंज़ूर करलिया , बल की हिमायत में 283 और मुख़ालिफ़त में36वोट डाले गई,इस बिल में पाकिस्तान की इमदाद रोकने ,ईरान पर पाबंदीयां आइदकरने और मुश्तबा दहश्तगरदों को ग़ैर मुअय्यना मुद्दत तक हिरासत में रखने की शक़ीं शामिल हैं।ऐवान नुमाइंदगान की मंज़ूरी के बाद अब बिल सैनेट में पेश किया जाएगा ,जहां से मंज़ूरी मिलने पर ए से सदर ओबामा को दस्तख़त केलिए भेजा जाएगा।ऐवान में राय दही उस वक़्त हुई जब वाईट हाओज़ ने कहाकि सदर बारक ओबामा बल को वीटो नहीं करेंगे क्योंकि वो तबदीलीयों से मुतमइन हैं।

वाईट हाओज़ के प्रैस सैक्रेटरी जय करने ने कहाकि इन तबदीलीयों के नतीजा में हम इस नतीजा पर पहूंचे कि उन्हें क़बूल किया जाए। सदर के सीनीयर मुशीरों ने भी वीटो ना करने की सिफ़ारिश की है। ताहम इस क़ानून पर अमल आवरी के मरहला में अगर ये महसूस किया जाय कि दहश्तगर्दी के ख़िलाफ़ लड़ाई पर मनफ़ी असर मुरत्तिब होरहा है तो ऐसी सूरत में फ़ौरी इक़दामात करते हुए इन मसाइल को हल करलिया जाएगा।

कांग्रेस रुकन होवरड पीबक मेकन ने एक ब्यान में कहाकि हम सब ने मिल कर ईरान जैसे मलिक को जवाबदेह बनाने पर ज़ोर दिया है। इस के इलावाइराक़ और अफ़्ग़ानिस्तान में लड़ाई के ताल्लुक़ से हमारी फ़ोर्स के ज़रीया मदद की और उभरते मसाइल जैसे साइबर ख़तरात और न्यूक्लियर असलाह का फैलाओ पर हम उस वक़्ततवज्जा मर्कूज़ किए हुए हैं।

एक और रुकन एडम असमथ ने कहाकि मजमूई तौर पर इस बल के ज़रीया अफ़्ग़ानिस्तान और दुनिया भर में मौजूद अमरीकी फ़ोर्स को तमानीयत के इलावा क़ौमी सलामती के तहफ़्फ़ुज़ को यक़ीनी बनाया गया है।