पाकिस्तान को संगीन अवाक़िब-ओ-नताइज का इंतिबाह

अमेरीकी सेक्रेटरी आफ़ स्टेट हिलेरी क्लिन्टन ने ईरान के साथ कई बिलीयन डॉलर्स की गैस पाइपलाइन की पाकिस्तान को तबाहकुन अवाक़िब-ओ-नताइज का इंतेबाह दिया। उन्होंने कहा कि अगर पाकिस्तान इस प्रोजेक्ट को जारी रखता है तो उसे तहदीदात का सामना करना पड़ेगा।

हिलेरी क्लिन्टन ने कांग्रेस अरकान से ख़िताब के दौरान कहा कि हमारा ये ईक़ान है कि ईरानी प्रोजेक्ट या मुशतर्का प्रोजेक्ट के नाम पर ऐसी किसी पाइप लाइन की तामीर ईरान पर आइद बैन-उल-अक़वामी तहदीदात की ख़िलाफ़वर्ज़ी होगी। उन्होंने वाज़िह तौर पर कहा कि पाइपलाइन की तामीर के संगीन अवाक़िब-ओ-नताइज बरामद होंगे।

हिलेरी क्लिन्टन ने ईस्लामाबाद को ख़बरदार किया कि बतौर-ए-ईरानी प्रोजेक़्ट या मुशतर्का प्रोजेक़्ट , पाइपलाइन की तामीर शुरू की गई तो उसे तहदीदात का सामना करना होगा। उन्होंने कहा कि हम सब जानते हैं कि तहदीदात की ख़िलाफ़वर्ज़ी के क्या नताइज होंगे और बिलख़सूस पाकिस्तान ही को ज़्यादा नुक़्सान उठाना पड़ेगा क्योंकि इसकी मईशत पहले ही मुतज़लज़ल है। हिलेरी क्लिन्टन ने कांग्रेस रुकन जेरी लेविस के सवाल का जवाब दे रही थीं जिन्होंने पाकिस्तान की जानिब से ईरान गैस पाइपलाइन प्रोजेक्ट को जारी रखने के ऐलान के बारे में इस्तिफ़सार किया था।

हिलेरी ने कहा कि अमेरीका इस हक़ीक़त को तस्लीम करता है कि पाकिस्तान को तवानाई की काफ़ी ज़रूरत है और गुज़श्ता तीन साल के अमेरीका वहां मौजूद तवानाई के इंफ़रास्ट्रक्चर को बेहतर बनाने में मदद कर रहा है। ईरान । पाकिस्तान पाइपलाइन प्रोजेक्ट के ज़रीया रोज़ाना 21.5 मिलीयन क्यूबिक मीटर्स गैस ईरान से पाकिस्तान को बरामद करने की तजवीज़ है।