पाकिस्तान ने टवन्टी 20 मैच 5 विकटों से जीत लिया

अबुज़हबी 27 नवंबर (ए पी) पाकिस्तान क्रिकेट टीम ने मुकम्मल बरतरी का सबूत देते हुए श्रीलंका केख़िलाफ़ सीरीज़ का वाहिद टवन्टी 20 भी 5 विकेट से कर जीत कर श्रीलंका केलिए दौरा-ए इमारात डरावना ख़ाब बनादिया।42 का हदफ़ तीन गेंदों क़बल पाँच विकेट के नुक़्सान पर हासिल करलिया। मैन आफ़ दी मैच एज़ाज़ चीमा की तबाहकुन बौलिंग , मिसबाह की क़ाइदाना और शाहिद आफ़रीदी की जारिहाना इन्निंग ने पाकिस्तान को सीरीज़ के आख़िरी मैच में भी फ़ातिह बना दिया। मिसबाह ने 38 गेंदों पर नाक़ाबिल-ए-शिकस्त 48 रंज़ तीन चौकों और एक छक्के की मदद से स्कोर किये। मलंगा और इन्निंग के आख़िरी ओवर में पाकिस्तान को कामयाबी केलिए रंज़ दरकार थे ।

मिसबाह नीगीनद को लॉंग ऑन की जानिब खेल कर दो रंज़ लिए ख़ुशक़िसमती से ओवर थ्रो की बदौलत गेंद बाओनडरी लाईन पार करगई इस तरह बाक़ी पाँच गेंदों पर हदफ़ सिर्फ तीन रंज़ रह गया ,उन्हों ने अगली गेंद पर रन लेकर असटराईक शुऐब मलिक को दी जिन्हों ने दो रंज़ लेकर पाकिस्तान को फ़तह से हमकनार करदिया। क़ब्लअज़ीं 141 रंज़ के तआक़ुब में पाकिस्तान ने भी अपनी इन्निंग का बेहतर आग़ाज़ किया। ओपनर्ज़ इमरान फ़र्हत और मुहम्मद हफ़ीज़ ने पर एतिमाद तरीक़े से स्कोर चौथे ओवर में 31 पर पहुंचा दिया।

इस मौक़ा पर हफ़ीज़ 14 गेंदों का सामना करके 13 रंज़ पर परेरा की गेंद पर एल्बी डब्लयू हुई। पाँच रंज़ बाद इमरान फ़र्हत को मैंडस ने 19 पर पवेलीयन की राह दिखाई। इन की पंद्रह गेंदों पर मुश्तमिल इन्निंग में 4 चौके शामिल थी। उम्र अकमल को दिलशान ने कलीन बोल्ड किया , उन्हों ने एक ही गेंद का सामना किया। आफ़रीदी ने 15 गेंदों पर दो शानदार छक्कों की मदद से 22 रंज़ स्कोर करते हुए टीम की कामयाबी को आसान बनाने की एक कामयाब कोशिश की। असद शफ़ीक़ ने 33 रंज़ बनाने कीलईआतनी गेंदों का सामना किया। मलंगा, परेरा, फर्नांडो, अजंथा मैंडस और दिलशान ने एक एक विकेट ली।

दौरे के आख़िरी मैच में फ़तह के मुतलाशी सिरी लंकाई टीम ने टॉस जीत कर बैटिंग की और धुआँ दार अंदाज़ से इन्निंगज़ का आग़ाज़ किया। थरंगा ने सुहेल तनवीर के दूसरे ओवर में दो चौके लगाते हुए टीम को तेज़ रफ़्तार शुरूआत फ़राहम की। श्रीलंका केलिए चंडीमल ने 6 चौकों की मदद से 44 गेंदों में 56 रंज़ स्कोर कई। चीमा ने 30 रंज़ के इव्ज़ 4 विकटें हासिल कीं जिस पर उन्हें मैन आफ़ दी मैच क़रार दिया गया। दरीं असना उम्र गिल ने 2 विकटें हासिल कीं।