पाकिस्तान में न्यूक्लियर हथियारों की मुंतक़ली में बद एहतियाती , हादिसा की सूरत में पूरा शहर तबाह हो सकता है : रिपोर्ट

वाशिंगटन 06 नवंबर (पी टी आई) पाकिस्तान में अब ना सिर्फ अवामी बल्कि सरकारी सतह पर भी अमरीकी हमलों का ख़ौफ़ इतना बढ़ गया है कि अब मुल्क के न्यूक्लियर हथियारों को एक मुक़ाम से दूसरे मुक़ाम ले जाने के लिए इंतिहाई नाक़िस स्कियोरटी अली गाड़ीयों (वयानस) का इस्तिमाल किया जा रहा है।

यही नहीं बल्कि गाड़ीयों का गुज़र भी इंतिहाई तंग रास्तों से किया जा रहा है जिन्हें ग़ैर महफ़ूज़ भी तसव्वुर किया जाता है। अगर गाड़ीयों की गुज़र गाहों पर वो अस्करीयत पसंदों के हत्थे चढ़ गई तो मुल़्क की सलामती को ख़तरा लाहक़ हो सकता है।

अमरीका के दो अहम जरीदों की रिपोर्ट के मुताबिक़ ऐसे न्यूक्लियर बम जो पूरे शहर को तबाह करने की सलाहीयत रखते हैं, को मामूली डिलीवरी वयानस में मुंतक़िल किया जा रहा है। बाज़ वक़्त तंग और गेरा हम रास्तों का इंतिख़ाब किया जाता है ताकि मुंतक़ली का अमल अमरीका की नज़रों से बचा रहे।

अटलांटिक और नैशनल जर्नलज़ ने अपनी मुशतर्का रिपोर्ट में कहा कि पाकिस्तान के असटरटीजक प्लांटस डीवीजन (SPD) जिसे पाकिस्तानी न्यूक्लियर हथियारों की निगरानी का काम सौंपा गया है, उन्हें ये हिदायत भी की गई है कि वो न्यूक्लियर हथियारों को दीगर मामूली हथियारों की तरह मामूली गाड़ीयों में मुंतक़िल करें ताकि वो अमरीका और हिंदूस्तान की नज़रों में ना आ सके।

जराइद के मुताबिक़ अगर ख़ुदा-ना-ख़ासता मुंतक़ली के दौरान कोई हादिसा पेश आ गया या हथियार अस्करीयत पसंदों के हाथ लग गए तो पाकिस्तानी शहर (शहरों) का नाम-ओ-निशान मिट जाएगा।