पाकिस्तान में मस्जिद के बाहर ख़ुदकुश हमला, 75 हलाक

शुमाल मग़रिबी पाकिस्तान के दूर दराज़ वाले क़बाइली इलाक़ों में सिक्योरिटी फोर्सेस और दहश्तगर्दों के दरमयान घमासान की लड़ाई के इलावा एक मस्जिद के बाहर ख़ुदकुश हमला के बिशमोल तशद्दुद के अलहदा ( अलग‍-अलग) वाक़्यात में कम अज़ कम 75 अफ़राद हलाक हुए। गड़बड़ वाले इलाक़ा ख़ैबर क़बाइली ख़ित्ते में आज दोपहर बाद नमाज़ जुमा एक मस्जिद के बाहर ख़ुदकुश बम बर्दार ने ख़ुद को एक धमाका से उड़ा लिया।

ममनूआ लश्कर इस्लाम ग्रुप के 23 इंतेहा पसंद हलाक हुए। दीगर 20 ज़ख्मी बताए गए हैं। मुक़ामी सयासी नज़म-ओ-नसक़ के ओहदा दारों ने बताया कि हमला आवर ने अपनी जैकेट में धमाको अशीया भरकर मस्जिद के बाब अल्द अखिला के क़रीब धमाका से उड़ा दिया।

इस वक़्त नमाज़ जुमा के बाद लश्कर इस्लाम के इंतेहा पसंद मस्जिद से बाहर निकल रहे थे। ये वाक़्या तिरह वैली (Tirah valley)के नाकाई इलाक़ा में पेश आया, जो अफ़्ग़ानिस्तान की सरहद से मुत्तसिल है। इस इलाक़ा में लश्कर इस्लाम का कंट्रोल है। लश्कर इस्लाम की क़ियादत एक जंगजू मंगल बाग़ आफ़रीदी कर रहा है।

तारिक़ आफ़रीदी की ज़ेर क़ियादत एक और दहश्तगर्द ग्रुप ने इस हमला की ज़िम्मेदारी कुबूल की है। ओहदादारों ने बताया कि उन्हें अंदेशा है कि महलोकीन की तादाद में इज़ाफ़ा हो सकता है, क्योंकि ज़ख़मीयों की हालत नाज़ुक है। धमाका की शिद्दत से मस्जिद को शदीद नुक़्सान पहुंचा।

गुज़श्ता 24 घंटों के दौरान इसी इलाक़ा में दर्जनों इंतेहा पसंदों ने चेक पोस्ट पर भी हमले किए हैं। कल रात ग्यारह बजे पुलिस और इंतेहा पसंदों के दरमयान झड़पें शुरू हुईं, जो सुबह तक जारी रहीं।