पाकिस्तान में शीया आज़ादारों के जलूस पर हमला, 8 हलाकतों का अंदेशा

लाहौर, १६ जनवरी (पी टी आई) पाकिस्तान के सूबा पंजाब में आज शीया आज़ादारों के जलूस के गुज़रने के दौरान एक बम धमाका हुआ, जिस में कम अज़ कम 8 अफ़राद के हलाक होने का अंदेशा है।

धमाका क़स्बा ख़ान पर में इस वक़्त हुआ, जब कि चेहलुम जलूस शीया इमाम बाड़ा से रवाना होकर कुछ ही दूर पहुंचा था। ऐनी शाहिदीन और अख़बारी नुमाइंदों के बमूजब जो जाय हादिसा पर मौजूद थे उन्हों ने कम अज़ कम 8 नाशें देखी हैं।

तक़रीबन बारह अफ़राद इस वाक़िया में ज़ख़मी हो गए। ख़बररसां टी वी चैनल्स की ख़बरों के बमूजब जलूस में तक़रीबन डेढ़ सौ अफ़राद शरीक थे, ताहम इलाक़ाई पुलिस सरबराह ज़हीर आबिद कादरी ने कहा कि जलूस एक अलम उठाए हुए था, जो ऊपर बर्क़ी तारों से टकरा रहा था, जिस की वजह से शॉर्ट सर्किट हो गया।

एक क़रीबी ट्रांसफ़ारमर धमाका से फुट पड़ा। पुलिस सरबराह ज़हीर आबिद कादरी ने दावा किया कि ये दहश्तगर्दी की कार्रवाई नहीं है। उन्हों ने मज़ीद कहा कि महलोकीन की तादाद की तौसीक़ नहीं हो सकी। पैग़ंबर इस्लाम हज़रत मुहम्मद सल्लाह् अल्लाह अलैहि वसल्लम के नवासे हज़रत इमाम हुसैन ऱज़ी0 का आज चेहलुम है।

ऐनी शाहिदीन के बमूजब पूरे पाकिस्तान में शीया मुस्लमानों ने पर हुजूम जलूस निकाले हैं। ओहदा दारों के बमूजब शीया आज़ादारों के जलूसों की गुज़रगाह पर चिहलुम के दिन कई साल से सख़्त हिफ़ाज़ती इंतिज़ामात किए जाते हैं, क्योंकि कई साल क़बल जलूस पर हमले हुए थे।