पाकिस्तान में सयासी बोहरान , इमरान ख़ान की सूनामी रैली

कराँची, २६ दिसंबर (पी टी आई यू एन आई) पाकिस्तान में बड़े पैमाने पर सयासी तबदीलीयों के आसार नज़र आ रहे हैं। मेमो गेट के मसला पर आसिफ़ ज़रदारी हुकूमत का ख़ातमा यक़ीनी हो गया है।

क्रिकेटर से सियासत दां बनने वाले इमरान ख़ां की पार्टी तहिरीक-ए-इंसाफ़ ने आज कराची में सूनामी रैली मुनज़्ज़म की , जिस में लाखों अवाम ने शिरकत की। मुल्क में तबदीली की लहर के मुतमन्नी अवाम की भारी तादाद ने रैली में हिस्सा लिया।

यहां क़ैद-ए-आज़म पार्क जाने वाली तमाम सड़कों पर अवामी सुरों का समुंद्र दिखाई दे रहा था। रैली में शिरकत के लिए दूर दूर से बसों, ट्रकों, कारों में भरकर, मोटर साईकलों और पैदल राहुरों की बड़ी तादाद जौक़ दर जौक़ आती हुई दिखाई दी।

कराँची के शहरीयों से इमरान ख़ां की अपील के जवाब में अवाम की कसीर तादाद उमड पड़ी। मुल्क में तबदीली और रिश्वत के ख़िलाफ़ एहतिजाज करने के लिए ये रैली मुनज़्ज़म की गई थी। इस मौक़ा पर अवाम इमरान ख़ान ज़िंदाबाद और तहिरीक-ए-इंसाफ़ ज़िंदाबाद के नारे लगा रहे थे ।

मुंतज़मीन ने पार्क के बाहर दूर दूर तक वीडीयो स्क्रीन नसब किए थी, ताकि पार्क के बाहर मौजूद लोगों को भी जलसा-ए-गाह का मंज़र दिखाई दी। ख़वातीन, बच्चों और माज़ूर यन के बिशमोल अवाम का एक समुंद्र शाना बह शाना आज दोपहर ही से तहिरीक-ए-इंसाफ़ के क़ाइदीन की तक़ारीर सुनने के लिए पार्क में जमा हो रहा था।
अवाम पूरे सब्र-ओ-तहम्मुल के साथ इमरान ख़ान की तक़रीर समाअत कर रहे थे। क़ैद-ए-आज़म पार्क को सुर्ख़ और सबज़ तहिरीक-ए-इंसाफ़ के परचमों से सजाया गया था। पार्टी की टोपियां पहने हुए अवाम सुबह ही से जलसा के मुक़ाम पर पहुंच रहे थे।

एक बुर्क़ापोश ख़ातून मलीहा ने कहा कि हम यहां इमरान ख़ां के लिए आए हैं, हमें यक़ीन है कि इमरान ख़ां एक बेहतर पाकिस्तान बना सकते हैं और तबदीली लासकते हैं। जीन्स और शर्ट में मलबूस एक और ख़ातून ज़ैनब ने कहा कि कई लोग अब जानने लगे हैं कि इमरान ख़ां ही पाकिस्तान के लिए आख़िरी उम्मीद हैं।

हम तमाम का ईक़ान है कि वही इस मुल़्क की क़िस्मत बदल सकते हैं और मुल्क से रिश्वत सतानी-ओ-इंतहापसंदी का ख़ातमा कर सकते हैं। वो एक बेहतरीन हुक्मरानी ला सकते हैं। पाकिस्तान में सात महीने क़बल इक़तिदार पर क़बज़ा के लिए फ़ौज की एक साज़िश को बेनकाब करती हुई याददाश्त पर मुल़्क की ताक़तवर फ़ौज और सियोल हुकूमत के बीच कशीदगी के दरमयान पाकिस्तान की वज़ीर-ए-इत्तलात ने आज इस्तीफ़ा देने की पेशकश की।