पाकिस्तान में सूरत-ए-हाल तशवीशनाक ,फ़ौज का हंगामी इजलास

पाकिस्तान की ताक़तवर फ़ौज के आला ओहदेदारों ने हंगामी मीटिंग मुनाक़िद की। फ़ौजी जनरल राहील शरीफ़ ने सियासी बोहरान पर तबादला-ए-ख़्याल करते हुए एहतेजाजियों के ख़िलाफ़ ताक़त के इस्तेमाल की मुख़ालिफ़त की।

पाकिस्तानी कमांडरस की कांफ्रेंस में उन्होंने कल रात भर सेक्युरटी फोर्सेस और मुख़ालिफ़ हुकूमत मुज़ाहिरीन के दरमयान हुई झड़पों का जायज़ा लिया।

इन झड़पों में तीन अफ़राद हलाक और तक़रीबन 500 ज़ख़मी हुए हैं। राओलपनडी में मुनाक़िदा इस कांफ्रेंस में हुकूमत-ए-पाकिस्तान के ख़िलाफ़ 18 दिन से जारी एहतेजाज का नोट लिया गया।

एहितजाजियों ने पार्लियामेंट , पाकिस्तानी इदारों , क़सर सदारत , सुप्रीमकोर्ट और वज़ीर-ए-आज़म के दफ़ातिर का मुहासिबा क्या हुआ है। कल रात से ये एहतेजाज पुरतशद्दुद बन गया। मुश्किलात में महसूर वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ़ ने मंगल को पार्लियामेंट का मुशतर्का मीटिंग तलब किया है ताके सियासी बोहरान पर ग़ौर-ओ-ख़ौस किया जा सके।

उन्होंने इस्तीफ़ा देने के लिए एहतेजाजियों के मुतालिबे को मुस्तर्द कर दिया। क्रिकेटर से सियासतदां बनने वाले इमरान ख़ान ने अपनी मौत तक लड़ाई जारी रखने का एलान किया और उन्होंने अवाम से अपील की के पाकिस्तान की गै़रक़ानूनी हुकूमत के ख़िलाफ़ आख़िरी तक जद्द-ओ-जहद करें।

उल्लामा ताहिर उल-क़ादरी ने भी इल्ज़ाम आइद किया कि सेक्युरिटी फोर्सेस ने उनके 7 हामीयों को हलाक किया है। जनरल राहील शरीफ़ की तरफ से तलब करदा कमांडरस की कांफ्रेंस को दरअसल कल मुनाक़िद किया जाने वाला था। लेकिन मुल्क की दाख़िली सलामती को लाहक़ ख़तरात के पेशे नज़र मीटिंग तलब कि गइ।

साबिक़ फ़ौजी जनरल ग़ुलाम मुस्तफा ख़ान ने कहा कि कमांडरस ने मुकम्मिल सलामती सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया। इमरान ख़ान ने कहा कि वो अवाम की आज़ादी के लिए जद्द-ओ-जहद करते हुए अपनी जान देने भी तैयार हैं।