पाकिस्तान , लश्कर‍ ए‍ तयबा समेत तमाम दहश्तगर्द ग्रुपस केख़िलाफ़ कार्रवाई करी

वाशिंगटन 13 नवंबर (एजैंसीज़) अमरीका ने कहा है कि पाकिस्तान, लश्कर-ए-तुयेबा समेत तमाम दहश्तगर्द ग्रुपों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करी। हिंद-ओ-पाक तिजारत में पेशरफ़त दोनों मुल्कों केलिए ही नहीं बल्कि ख़ित्ते केलिए भी अच्छी हैं।

ईरान पर इसराईली हमले सीखते में हमारे लिए मुश्किलात पैदा होसकती हैं। चीन , ईरान दबाव् बढ़ाने के लिए अपना किरदार अदा करी। तफ़सीलात के मुताबिक़ जुमा को मालदीप में बातचीत करते हुए अमरीकी नायब वज़ीर-ए-ख़ारजा बराए जुनूबी-ओ-वसती एशिया राबर्ट ओबलीक जूनियर ने कहा कि दहश्तगर्द ग्रुप अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीकी फ़ौजीयों पर हमले में मुलव्वस हैं।

इन दहश्तगर्द ग्रुपों की कई कार्यवाईयों में मुमासिलत पाई जाती ही। अमरीकी नायब वज़ीर-ए-ख़ारजा ने कहा कि अमरीका ने वाज़िह पैग़ाम दिया है कि पाकिस्तान अपनी सरज़मीन पर दहश्तगर्दी की तमाम कार्यवाईयों से निमटी। राबर्ट ओबलीक जूनियर ने कहा कि हिंद-ओ-पाक ताल्लुक़ात में गुज़श्ता साल बहुत अच्छी पेशरफ़त हुई ही। पाकिस्तान की जानिब से हिंदूस्तान को पसंदीदा मुलक क़रार देने का ख़ौरमक़दम करते हैं।

हिंद-ओ-पाक तिजारत में पेशरफ़त दोनों मुल्कों केलिए ही नहीं बल्कि ख़ित्ते केलिए भी अच्छी है। इसी दौरान अमरीकी महिकमा दिफ़ा पनटगान की जानिब से जारी की गई एक दस्तावेज़ में नायब अमरीकी वज़ीर-ए-दिफ़ा मीचल फ़्लोर नौए ने कहा है कि मेरा ख़्याल है कि अफ़्ग़ानिस्तान को किसी भी किस्म की मुआवनत बहम पहुंचाने के मुआमले में हिंदूस्तान , पाकिस्तान की हसासीयत से बख़ूबी आगाह है और शऊरी तौर पर स्कियोरटी फोर्सेस की तर्बीयत के अमल में कोई किरदार अदा ना करने का फ़ैसला किया ही। फ़्लोर नौए पीनटगान में पालिसी साज़ी के अमल की निगरान हैं।

उन्हों ने मज़ीद कहा है कि हिंदूस्तान की ये कोशिश इस लिए है कि पाकिस्तान के जज़बात को मुश्तइल ना किया जायॆ।