पाकिस्तान से बेहतर ताल्लुक़ात का मुतबादिल मौजूद नहीं : अमरीका

वाशिंगटन 20 जनवरी ( ए पी ) अमरीका ने एक बार फिर अफ़्ग़ान अमन कार्रवाई केलिए पाकिस्तान के किरदार को नागुज़ीर क़रार देते हुए कहा कि पाकिस्तान के साथ इख़तिलाफ़ात के बावजूद ताल्लुक़ात जारी रखने के सिवा कोई दूसरा रास्ता नहीं। नाटो हमला पर माफ़ी और नाटो को रसद की सरबराही पर पाकिस्तान की शराइत के बारे में अमरीका को इलम नहीं है ।

महिकमा-ए-ख़ारजा अमरीका के तर्जुमान मार्क सी टोनर से प्रेस कान्फ़्रैंस के दौरान जब पाकिस्तान से ताल्लुक़ात के हवाले से पूछा गया तो उन्हों ने एक बार फिर अफ़्ग़ान अमन अमल कार्रवाई में पाकिस्तान के किरदार की अहमियत पर ज़ोर देते हुए कहा कि पाकिस्तान से इख़तिलाफ़ात के बावजूद ताल्लुक़ात को जारी रखने के सिवा कोई चारा नहीं है।

उन्हों ने कहा कि उम्मीद है कि दोनों ममालिक के माबैन ताल्लुक़ात बरक़रार रहेंगे और इस को फ़रोग़ हासिल होगा। उन्हों ने कहाकि वज़ीर-ए-ख़ारजा अमरीका हलारी क्लिन्टन ने भी पाकिस्तान की नई सफ़ीर शीरीं रहमान के साथ मुलाक़ात में इस अज़म का इआदा किया है।ताहम तर्जुमान ने हलारी क्लिन्टन और शीरीं रहमान के माबैन ताल्लुक़ात की तफ़सील नहीं बताई।

एक और सवाल के जवाब में मार्क सी टोनर ने कहा कि वो अमरीका के साथ ताल्लुक़ात केलिए पाकिस्तान की नई शराइत के बारे मेंइलम नहीं रखते ताहम हमें मालूम है कि पाकिस्तान की पारलीमानी कमेटी पाक । अमरीका ताल्लुक़ात के हवाले से सिफ़ारिशात मुरत्तिब कर रही है और ये अमल अभी जारी है , हमें पाकिस्तानी पारलीमानी कमेटी की सिफ़ारिशात का इंतिज़ार है।