पाक। बंगला देश आज तीसरा वनडे

चटगानग 6 दिसमबर (राइटर्स) पाकिस्तान और बंगला देश के दरमयान वनडे सीरीज़ का तीसरा और आख़िरी मैच कल यहां खेला जाएगा। तीन मैचों की सीरीज़ में पाकिस्तान को 2-0 की फ़ैसलाकुन बरतरी हासिल है। पाकिस्तानी टीम के ज़राए के मुताबिक़ आख़िरी वनडे में बाअज़ अहम तबदीलीयां की जाएंगी।

टीम इंतिज़ामीया इस तजवीज़ पर ग़ौरकररही है कि तीसरे मैच में इमरान फ़र्हत को आराम देते हुए असद शफ़ीक़ को ओपनर के तौर पर आज़माया जाई। शुऐब मलिक को नंबर तीन पर खिलाने की तजवीज़ ज़ेर-ए-ग़ौरहै। इमकान है कि तजरबाकार उम्र गुल, सईद अजमल और सुहेल तनवीर को आराम दे कर उन की जगह एज़ाज़ चीमा, मुहम्मद ख़लील और अबदुर्रहमान को मौक़ा दिया जाई। टीम इंतिज़ामीया इंगलैंड की अहम सीरीज़ से क़बल तमाम खिलाड़ियों को मौक़ा देना चाहती है।

मिसबाह-उल-हक़ की क़ियादत में पाकिस्तान क्रिकेट टीम इतवार की शाम ही ढाका से चटागाइंग पहुंच गई। जहां आज पाकिस्तान ने ट्रेनिंग सैशन में अपने अहम खिलाड़ियों के बजाय उन खिलाड़ियों को ट्रेनिंग का ज़्यादा मौक़ा दिया जिन्हें कल तीसरे वनडे में खिलाए जाने का इमकान है। पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के कप्तान मिसबाह-उल-हक़ के बमूजब बंगला देश केख़िलाफ़ सीरीज़ में नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर सबक़त हासिल करने के बाद इंतिज़ामीयादीगर खिलाड़ियों को भी मौक़ा देने का फ़ैसला किया है।

लिहाज़ा मुम्किन है कि कल पाकिस्तानी टीम में कई अहम तबदीलीयां देखने को मिलेंगी। दूसरी जानिब बंगला देशी क्रिकेट टीम के कप्तान मुशफ़िक़ अलरहीम ने आख़िरी वनडे में अपने वक़ार केलिए खेलते हुए पाकिस्तान को उप सट करने की ख़ाहिश का इज़हार किया। ऑल राउनडर नासिर हुसैन की सताइश करते हुए उन्हों ने अपने इस नौजवान खिलाड़ी से उम्मीदें ज़ाहिर की हैं।