पाक। श्रीलंका आज चौथा वनडे

दुबई 20 नवंबर (एजैंसीज़) पाँच मुक़ाबलों की वनडे सीरीज़ में 2-1 की सबक़त के बाद पाकिस्तानी क्रिकेट टीम कल यहां श्रीलंका के ख़िलाफ़ खेले जाने वाले चौथे मुक़ाबले में कामयाबी के सिलसिले को बरक़रार रखते हुए सीरीज़ पर क़बज़े की ख़ाहां है। दूसरी जानिब सिरी लंकाई टीम सीरीज़ में बरक़रार रहने की कोशिश करते हुए चौथा मुक़ाबला अपने नाम करने की ख़ाहां है जिस के ज़रीया वो सीरीज़ में वापसी करसकती है।

गुज़श्ता रोज़ खेले गए मुक़ाबले में पाकिस्तानी बोलरों ने श्रीलंका को निशाने के तआक़ुब से बाज़ रखते हुए टीम को सीरीज़ में अहम सबक़त दिलवाई थी , हालाँकि श्रीलंका के लिए कप्तान तिलकरत्ने दिलशान और साबिक़ कप्तान कुमारा संगाकारा ने इबतिदाई नुक़्सान के बाद बेहतर शुरूआत फ़राहम की थी।

उम्र गुल और सईद अजमल ने फी कस 3 विकटें हासिल करते हुए सिरी लंकाई बैटिंग शोबा पर कारी ज़रब लगाई थी जबकि शाहिद ख़ान आफ़रीदी ने 2 विकटों के इलावा हरीफ़ बैटस्मैन कुमारा संगाकारा को एक ऐसे वक़्त रन आॶट किया था जब वो दिलशान के हमराह एक अहम पार्टनरशिप की सिम्त गामज़न थी। दोनों ही टीमें बैटिंग पावर प्ले में होने वाली ग़लतीयों से बाहर आने की कोशां हैं।