पाक-अमरीका ताल्लुक़ात चैलेंज से भरपूर लेकिन अहम : हीलेरी क्लिन्टन

वज़ीर-ए-ख़ारजा अमेरीका हिलेरी क्लिन्टन ने आज कहा कि पाकिस्तान के साथ अमेरीका के ताल्लुक़ात चैलेंजों से भरपूर लेकिन अहम हैं। उन्हों ने अमेरीका के पाकिस्तान के साथ तआवुन‍ ओ‍ इश्तेराक के अह्द का इआदा किया। वो अमेरीकी कांग्रेस के इजलास पर ब्यान दे रही थीं।

इनका ये ब्यान आइन्दा दो दिन जारी रहेगा। ये ब्यान महकमा-ए-ख़ारजा के बजट से मुताल्लिक़ है। अफ़्ग़ानिस्तान के बारे में उन्हों ने कहा कि गुज़श्ता चंद हफ़्तों से जारी तशद्दुद के बावजूद अमेरीका को उम्मीद है कि वक़्त गुज़रने के साथ अफ़्ग़ानिस्तान की यही हुकूमत अफ़्ग़ानिस्तान को बचाएगी।

अमेरीका जारी तब्दीली की ताईद करेगा। अफ़्ग़ानिस्तान को उनके मुस्तक़बिल और इस बात को यक़ीनी बनाने की ज़िम्मेदारी दी जाएगी कि वो अपने मुल्क में दहश्तगर्दों को महफ़ूज़ पनाह गाहें आइन्दा कभी भी फ़राहम ना करेंगे ताकि वो अमेरीकीयों को निशाना बना सकें।

रुकन सेंट पैट्रिक लेबी ने इज़हार हैरत किया कि पाकिस्तान पर इतना ख़र्च करने के बावजूद इसके साथ अमेरीका के ताल्लुक़ात इतने बिगड़े हुए क्यों हैं। वो बैरून-ए-मुल्क कार्यवाईयों और मुताल्लिक़ा प्रोग्रामों की सेंट की कमेटी सदर नशीन हैं।