पार्टी की ख़ाहिश पर ज़िमनी इंतेख़ाब में मुक़ाबला के लिए तय्यार हूँ

पार्टी अगर मुझे हिदायत दे तो मैं ज़िमनी इंतेख़ाबात में पार्टी उम्मीदवारों की इंतिख़ाबी मुहिम में ज़रूर हिस्सा लूंगा। तेलगूदेशम क़ाइद मिस्टर एन बाला कृष्णा ने आज ज़राए अबलाग़ (मिडया)के नुमाइंदों से बातचीत के दौरान ये बात कही। उन्हों ने बताया कि कामयाबी-ओ-नाकामी का फ़ैसला राय दहिनदे करते हैं, लेकिन उन के सामने हक़ायक़ पेश करना सियासी जमातों में मौजूद क़ाइदीन की ज़िम्मेदारी है।

मिस्टर बाला कृष्णा ने वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी से तेलगूदेशम वमशी मोहन से मुलाक़ात के मुताल्लिक़ किए गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि इस तरह के हरकात पार्टी को नुक़्सान पहुंचाने के मोजब साबित हो सकते हैं।

फ़िल्म स्टार बाला कृष्णा ने बताया कि वो पार्टी क़ियादत के अहकाम के पाबंद है और पार्टी की जानिब से हिदायत मिलने पर वो ज़िमनी इंतिख़ाबात में तेलगूदेशम उम्मीदवारों के हक़ में इंतिख़ाबी मुहिम चलाने तैय्यार हैं। बताया जाता हीका मिस्टर वमशी मोहन के ख़िलाफ़ कार्रवाई के लिए सदर तेलगूदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू से मिस्टर बाला कृष्णा ने ख़ाहिश की थी जिस पर मिस्टर वमशी मोहन को जगन से बरसर-ए-आम मुलाक़ात पर नोटिस वजह नुमाई जारी की गई है।

मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू जो कि इंतिख़ाबी दौरों पर हैं, की वापसी के बाद ही ज़िमनी इंतिख़ाबात में क़ाइदीन को इंतिख़ाबी मुहिम के लिए रवाना करने के मुताल्लिक़ क़तई फ़ैसला किया जाएगा।