पार्लीयामेंट के दोनों ऐवानों के इजलास अप्पोज़ीशन के हंगामे की बिना पर किसी कार्रवाई के बगै़र मुल्तवी

नई दिल्ली 1 मई ( पी टी आई )पार्लीयामेंट‌ आज किसी कार्रवाई के बगै़र मुल्तवी करदी गई क्योंकि बी जे पी अरकान ऐवान के वस्त में जमा होकर वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के कोयला स्कैंडल के सिलसिले में इस्तीफे और वज़ीर-ए-क़ानून अश्वनी कुमार की बरतरफ़ी का मुतालिबा करते हुए नारे बाज़ी कररहे थे ।

वकफ़ा-ए-सवालात आज लगातार‌ सातवें दिन भी लोक सभा और राज्य दोनों ऐवानों में मुनाक़िद नहीं किया जा सका क्योंकि अप्पोज़ीशन अरकान अपने मुतालिबात पर ज़ोर देने केलिए नारे बाज़ी कररहे थे । बी जे पी के अरकान दोनों ऐवानों के वस्त में जमा होकर नारे बाज़ी में मसरूफ़ थे जिसकी बिना पर लोक सभा में स्पीकर मीरा कुमार ने इजलास मुल्तवी कर दिया ।

राज्य सभा में भी सदर नशीन हामिद अंसारी के नशिस्त सँभालने के साथ ही बी जे पी अरकान की नारे बाज़ी शुरू होगई । समाजवादी पार्टी के अरकान चीनी दरअंदाज़ी के ख़िलाफ़ नारे बाज़ी करते हुए ऐवान के वस्त में पहुंच गए ।नायाब सदर जम्हूरीया मुहम्मद हामिद अंसारी ने ऐवान में नज़म-ओ-ज़बत क़ायम करने की कोशिश की लेकिन क़ासिर रहे क्योंकि अरकान अपने मौक़िफ़ पर अटल थे चुनांचे उन्होंने दोपहर 2 बजे तक इजलास मुल्तवी कर दिया ।

दोपहर में इजलास का आग़ाज़ होने पर समाजवादी पार्टी के अरकान लद्दाख में चीनी दरअंदाज़ी के ख़िलाफ़ नारे बाज़ी करते हुए ऐवान के वस्त में पहुंच गए । शोर-ओ-गुल के दौरान ही सदर नशीन ने अरकान से ख़ुसूसी हवाले पेश करने की ख़ाहिश की । नायाब‌ सदर नशीन पी जे कोरियन ने अवाम से अपील की कि वकफ़ा-ए-सवालात की इजाज़त दी जाये लेकिन अरकान के रवैय्या में कोई तबदीली नहीं होने पर वो ऐवान का इजलास दिन भर केलिए मुल्तवी करने पर मजबूर होगए गुज़िशता 7 दिन से कोयला स्कैंडल ,चीनी दरअंदाज़ी और तेलंगाना के मसले पर पार्लीयामेंट के दोनों ऐवानों में कोई कार्रवाई नहीं होसकी ।