पार्ल्यमंट में तात्तुल केलिए यू पी ए और बी जे पी दोनों ज़िम्मेदार

कोयला अस्क़ाम मसले पर हक़ीक़त आशकार करने की राह में रुकावट, सी पी आई एम क़ाइदीन सीताराम य‌चोरी और प्रकाश कर्त का बयान

पार्ल्यमंट में मौजूदा तात्तुल की कैफ़ियत केलिए यू पी ए और बी जे पी को ज़िम्मेदार ठहराते हुए सी पी आई एम ने कहा कि ये दोनों पार्टियां कोलगेट मसले पर ऐवान की कार्रवाई को ठप करना चाहती हैं। इन की वजह से कोलगेट की हक़ीक़त सामने नहीं आरही है। ये नहीं चाहती कि कोलगेट की सच्चाई का इन्किशाफ़ होसके ।

मुल्क क़ुदरती वसाइल और इंसानी वसाइल से मालामाल होने के बावजूद तरक़्क़ी नहीं कर रहा है । बड़े पैमाने पर रिश्वतखोरी ने इस मुल्क के क़ुदरती वसाइल को दाव‌ पर लगादी है। सी पी आई एम पोलेट बयो रियो रुकन सीता राम य‌चोरी ने एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए कहा कि मुल़्क की तरक़्क़ी की राह में रिश्वतखोरी का टोला हाइल है ।

उन्हों ने हुक्मराँ मुत्तहदा तरक़्क़ी पसंद इत्तिहाद और औपोज़ीशन बी जे पी दोनों पर इल्ज़ाम आइद किया कि ये पार्टियां पार्ल्यमंट में मौजूदा तात्तुल केलिए ज़िम्मेदार हैं। अगरचे कि हक़ तालीम क़ानून को तीन साल क़बल पार्ल्यमंट में पेश किया गया था लेकिन इस क़ानून को रूबा अमल नहीं लाया जा सका कीवनका इस क़ानून के तहत चलाए जाने वाले तालीमी इदारों में बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी और असातिज़ा के तक़र्रुत केलिए 1.75 लाख करोड़ रुपय की ज़रूरत है ।

अब इस मुल्क को कोयला तख़सीस अस्क़ाम से 1.85 लाख करोड़ रुपय का नुक़्सान हुआ है । अगर इस रक़म को बचाया जाता तो मुल्क के तमाम बच्चों को तालीम का हक़ मिल जाता। उन्हों ने कहा कि नई मआशी पौलिसीयों से भी मुल्क में फ़ाक़ाकशी की अम्वात होरही हैं और बच्चों में तग़ज़िया की कमी के अलावा ख़ून की कमी की शिकायत आम होगई है । उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि मुल्क में फ़ाक़ाकशी केलिए हुकूमत की पौलिसीयां ज़िम्मेदार हैं।

हिंदूस्तान को एक मुतबादिल पॉलीसी की ज़रूरत है। मुल्क के तलबा-ए-ही इस क़ौम के मुस्तक़बिल को संवार सकते हैं। उन्हें ही आगे आकर मुल्क के लिए काम करना होगा । स्टूडैंटस फेडरेशन आफ़ इंडिया की 14 वीं क़ौमी कान्फ़्रैंस से फेडरेशन के जनरल सैक्रेटरी एटा भरना बनर्जी ने भी मुख़ातब किया । उन्हों ने कहा कि इस कान्फ़्रैंस में तालीम को तिजारत बनाने हुकूमत की कोशिशों को रोका जाने की तजवीज़ पर ग़ौर किया जाएगा और इसी राहें तलाश की जाएंगी जिस की मदद से तालीम को कमर्शियल ना बनाया जा सके ।

इसी दौरान सी पी आई एम ने कांग्रेस और बी जे पी दोनों को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए सी ए जी रिपोर्ट पर पार्ल्यमंट में तात्तुल के बावजूद कोयला शोबा को ख़ानगयाने की कोशिश की गई है जिस की वजह से पार्ल्यमंट की कार्रवाई मुसलसल मफ़लोच होरही है । सी पी आई एम जनरल सैक्रेटरी प्रकाश कर्त ने कहा कि असल मसला सामने नहीं आरहा है। दोनों कांग्रेस और बी जे पी चाहती हैं कि कोयला शोबा को ख़ानगयाना चाहे अगर हम को पार्ल्यमंट में बोलने की इजाज़त दी गई तो हम इस मसले को अवाम के सामने लाएंगे