पाश इलाक़ों में क़हबा गिरी के रिया कट बेनकाब

हैदराबाद 12 दिसमबर ( सियासत न्यूज़ ) कमिशनर टास्क फ़ोर्स सैंटर्ल ज़ोन टीम ने इलाक़ा जुबली हिलज़ और संजीवा रेड्डी नगर में दो क़हबा गिरी के अड्डों पर धावा कर के दो दलालों को गिरफ़्तार करलिया और फ़ाहशाओं को उन के चंगुल से आज़ाद करा लिया । पहले वाक़िया में टास्क फ़ोर्स पुलिस ने संजीवा रेड्डी नगर अमीर पेट में वाक़्य साई दर्शनी अपार्टमंट के फ़्लैट नंबर G2 में धावा कर के गुंटूर से ताल्लुक़ रखने वाले एक दलाल जी सुधीर को गिरफ़्तार करलिया और इस के क़बज़ा से 10 हज़ार रुपय नक़द रक़म बरामद करलिया । पुलिस ने मज़ीद बताया कि जी सुधीर तीन साल क़बल रोज़गार की तलाश में हैदराबाद मुंतक़िल हुआ था और अना पूर्णा सैनी स्टूडीयो में लेबर का काम कररहा था , इसी दौरान उस की मुलाक़ात एक दलाल जोगना उर्फ़ जोगी से हुई ।

आसानी से पैसा कमाने केलिए सुधीरने वजए वाड़ा और मग़रिबी बंगाल से ताल्लुक़ रखने वाली दो तीन लड़कीयों से मुआहिदा करते हुए उन्हें ये यक़ीन दिलाया था कि 10 दिन केलिए उन्हें 30 हज़ार रुपय देगा । गिरफ़्तार दलाल वेबसाइट के ज़रीया ग्राहकों को राग़िब कररहा था। धावे के दौरान टास्क फ़ोर्स ने एक गाहक को भी अपनी हिरासत में लिया जिस के क़बज़ा से 5 हज़ार रुपय बरामद हुए और पुलिस ने तीन फ़ाहशाओं को दलाल की चंगुल से रहा करा लिया । दूसरे धावे में टास्क फ़ोर्स ने विशाखापटनम से ताल्लुक़ रखने वाले पी लक्ष्मण को शहर के पाश इलाक़ा जुबली हिलज़ मैं क़हबा गिरी के अड्डा चलाने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार करलिया।

बताया जाता है कि लक्ष्मण अपने साथी दलाल मनोहर की मदद से ये कारोबार इलाक़ाजुबली हिलज़ के रोड नंबर 72 पर एक किराया का मकान 30 हज़ार रुपय पर लेकर ये कारोबार चला रहाथा। पुलिस ने धावे के दौरान दो फ़ाहशाओं को रिहा करवा लिया जबकि लक्ष्मण को गिरफ़्तार करते हुए इस के क़बज़ा से 20 हज़ार रुपय नक़द रक़म बरामद करली । गिरफ़्तार दलाल लक्ष्मण कोलकता मुंबई ,बैंगलौर और चेन्नाई से ख़वातीन को 15 दिन के कंट्टरएक्ट पर हैदराबाद मुंतक़िल करते हुए क़हबा गिरी का अड्डा चला रहा था ।