पीने के पानी के मसाइल की यकसूई की हदिएत

करीमनगर 08 डसमबर ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) ज़िला मैं ख़ुशकसाली के पेश नितर देही अवाम को पीने के पानी के मसाइल दरपेश ना आएं क़बल अज़वक़्त इक़दामात करने ज़िला कुलैक्टर सुमीता सभरवाल ने ओहदेदारान को हिदायात की । पीर को कलक्ट्रेट मीटिंग हाल में पीने के पानी , मवेशीयों केलिए घास , रोज़गार तमीनात कामों पर ओहदेदारान के साथ जायज़ा लिया । इस मौक़ा पर कुलैक्टर ने कहा कि आने वाले मौसिम-ए-गर्मा को पेश नज़र रख कर मवाज़आत में अवाम को पीने के पानी की दुशवारी ना हो । क़बल अज़ वक़्त मंसूबा तशकील देने की हिदायत की । मंडलों स्पैशल ओहदेदारान मवाज़आत का दौरा करके मसाइल को दरयाफ़त करने कुलैक्टर ने हिदायत की। अगर पीने के पानी के मसाइल हूँ तो फ़ौरी यकसूई करने कहा । आने वाले दिनों में मवेशीयों की घास की क़िल्लत ना हो अवाम को घास के तुख़्म सरबराह करके घास की पैदावार बढ़ाने केलिए हौसलाअफ़्ज़ाई करने को कहा । ज़िला को 188 मैट्रिक टन घास के तुख़्म हुकूमत की जानिब से सरबराह किए गए हैं ।

इस को फ़ौरी तक़सीम करने को कहा गया । इसी तरीक़ा से सेवा शक्ति अंजुमनों के ज़रीया घास के इज़ाफ़ी पैदावार केलिए ज़िला को 25 हज़ार किट्स घास के तुख़्म हुकूमत की जानिब से मुफ़्त तक़सीम करने केलिए मुख़तस किए गए । कुलैक्टर ने कहा । हर कट में पाँच किलो घास के तुख़्म हैं कुलैक्टर ने क कहा ख़ुशकसाली में रोज़गार तमानीयत की स्कीम मज़दूरों केलिए एक नेअमत जैसी है कहा । हर मौज़ा में तेज़ी के साथ कामों को करवाकर नक़ल मुक़ाम के तदारुक केलिए कोशिश करने कहा । ज़िला के अवाम ख़ुशकसाली में अपने मसाइल को पेश करके यकसूई करने केलिए कलक्ट्रेट में कंट्रोल रुम क़ायम किया गया है

तूल फ़्री नंबर 0878-2260755 को पीने के पानी , रोज़गार तमानत कामों , घास के तुख़्म , फ़सल के नुक़्सान पर मसाइल को पेश करने पर फ़ौरी यकसूई करने कहा । इस इजलास में जवाइंट कुलैक्टर अरूण कुमार डी आर ओ बी आर प्रसाद ज़िलई ओहदेदारान वग़ैरा ने शिरकत की ।