पी एस एल वी की कामयाब परवाज़

आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेकर राव‌ वाई एस कांग्रेस के सदर जगन मोहन रेड्डी और दुसरे क़ाइदीन ने पाँच सेटलाईटस को ख़ला में ले जाने वाले पी एस एल वि राकेट को कामयाबी के साथ छोड़े जाने पर हिंदुस्तानी इदारा बराए ख़लाई तहक़ीक़ ( इसरो) के साईंसदानों को मुबारकबाद दी है और कहा कि इस राकेट को कामयाबी के साथ ख़ला में दागे़ जाने पर मुल्क को फ़ख़र है।

उन्होंने इसरो के मुस्तक़बिल के प्रोग्रामों की कामयाबी के लिए अपनी नेक ख़ाहिशात का इज़हार किया है। पी एस एल वि।सी 23 राकेट के ज़रीये चार बैरूनी ममालिक के सेटलाइटस को कामयाबी के साथ ख़ला में छोड़े जाने को वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने हिंदुस्तान की ख़लाई सलाहीयतों की तौसीक़ क़रार दिया।

सिरी हरी कोटा से इस राकेट को ख़ला में छोड़ने के यादगार मंज़र का मुशाहिद करने वालों में नरेंद्र मोदी के अलावा आंध्र प्रदेश के गवर्नर ई एस एल नरसिमन चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू मर्कज़ी वज़ीर एम वेंकया नायडू और दूसरे भी शामिल थे।

चीफ़ मिनिस्टर नायडू ने कहा कि ये एक इंतिहाई खुशी का मौक़ा था में इसरो के साईंसदानों को मुबारकबाद देता हूँ जिन्होंने ये कामयाबी दिलाते हुए हिंदुस्तान की अज़मत में इज़ाफ़ा किया है। तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ और वाई एस आर कांग्रेस के सदर जगन मोहन रेड्डी ने भी इस कामयाबी के लिए साईंसदानों को मुबारकबाद दी है।