पी सी बी पर नाअहल अफ़राद क़ाबिज़: आमिर सुहेल

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान आमिर सुहेल ने कहा कि पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड (पी सी बी ) इस वक़्त बदतरीन हालात से दो-चार है मगर अपनी चालें चलने वालों को उसकी फ़िक्र तक नहीं कि वो जो कुछ कर रहे हैं इसका नुक़्सान पाकिस्तान और क्रिकेट को होगा।

उन्होंने कहा कि पी सी बी के मुआमलात ऐसे लोगों के हाथों में आ चुके हैं जो क्रिकेट से बुनियादी जानकारी भी नहीं रखते। उन्होंने कहा कि साबिक़ सदर परवेज़ मुशर्रफ़ के ख़िलाफ़ आईन शिकनी पर मुक़द्दमा चलाया जा रहा है। क्या वज़ीर-ए-आज़म ने क़ानून तोड़ कर अपनी पसंद के शख़्स को पी सी बी का चेयरमेन मुक़र्रर नहीं किया? क्या ये आईन शिकनी के मुतरादिफ़ नहीं? उन्होंने कहा कि क़ौल-ओ-फे़ल में ख़राबियों की असल जुड़ी है और सरकारी फ़ैसलों ने पाकिस्तान क्रिकेट को नाक़ाबिल तलाफ़ी नुक़्सान पहुंचाया है।

आमिर सुहेल ने कहा कि ये मंतिक़ सरासर ग़लत है कि चेयरमेन पी सी बी को गराउंड पर मुज़ाहरा करना नहीं होता। उन्होंने कहा कि जो शख़्स क्रिकेट से पूरी तरह वाक़िफ़ हो, वही इंतिज़ाम करसकता है। इसका फ़ायदा मजमूई तौर पर क्रिकेट और पाकिस्तान को होगा। इसके बरअक्स नावाक़िफ़ शख़्स को अहम और ज़िम्मा दाराना ओहदा पर ला बैठाने से क्रिकेट की तबाही होगी।