पुराना शहर आबी-ओ-फ़िज़ाई आलूदगी का शिकार शहरीयों को मुख़्तलिफ़ अमराज़ लाहक़

हैदराबाद 30 अक्टूबर (सियासत न्यूज़ ) हैदराबाद शहर इन दिनों मुतअद्दिद आबी वबाई अमराज़ का शिकार होगया है । जहां देखें वहां टाईफ़ाईड मौसमी बुख़ार यरक़ान मलेरीया दस्त-ओ-किए और दर शिकम की शिकायतों का अंबार लगा हुआ है । माहिरे अमराज़ सेहत का कहना है के ये बीमारीयां आम तौर पर आब-ओ-फ़िज़ा-ए-की वजह से लाहक़ होती हैं ।

आबी अमराज़ की असल वजह ये है का हुकूमत की जानिब से सरबराह किया जाने वाला पानी इंतिहाई नाक़िस और बदबू दार रहता है जो कि एक अर्सा से शहर का एक मुस्तक़िल मसला बना हुआ है । आलूदा पानी की सरबराहि से मुताल्लिक़ बरसों से शिकायतें वसूल होरही हैं । इस बात की आम शिकायतें हैं कि क़दीम दौर के वाटर पाइपलाइन जगह जगह ख़सताहाली का शिकार होकर फट पड़ गए हैं । जिस की वजह से डरेंज का गंदा पानी भी इस में शामिल होरहा है । शहर में वक्ता फ़ौक़ता फैलने वाली बीमारीयों की असल वजह आलूदा पानी है है ताहम आ बरसानी बोर्ड पर जूं तक नहीं रेंग रही है । पुराने शहर के बहुत सारे इलाक़े इस का शिकार हैं ।

बिलख़सूस शमशीर गंज अली आबाद फ़लक नुमा जहांनुमा फ़ारूक़ नगर फ़ातिमा नगर वटे पली नवाब साहिब कनटा काला पत्थर ताड़बन दूध बावली ऐस वे नगर नजम नगर असद बाबा नगर में पानी की आम शिकायतें हैं । इन इलाक़ों के अवाम का कहना ही का गंदे पानी की सरबराही से कई अफ़राद मुख़्तलिफ़ बीमारीयों का शिकार होरहे हैं । यही नहीं बल्कि उन्हें बिलकुल कम प्रैशर से पानी सरबराह किया जा रहा है जो नाकाफ़ी साबित होता है । ये इन इलाक़ों के अवाम केलिए ये एक मुस्तक़िल मसला बना हुआ है जबकि फ़लक नुमा जहांनुमा फ़ारूक़ नगर फ़ातिमा नगर वटे पली नवाब साहिब कनटा और ताड़बन के अवाम ने बताया कि इन केलिए पानी का हासिल करना एक संगीन मसला बना हुआ है ।सरबराही आब के वक़्त अक्सर बर्क़ी गुल होजाती है इस से मज़ीद तकलीफ़ पहूँचती है ।

अवाम ने बताया कि इन इलाक़ों में सरबराही आब के औक़ात बिलकुल अनोखे हैं । रात देर गए पानी छोड़ा जाता है जबकि उस वक़्त सारे लोग दिन भर की थकावट के बाद आराम करते रहें । रात के वक़्त पानी की शिकायत से मुताल्लिक़ कोई पता नहीं चलता जब पानी इस्तिमाल करते हैं तो सेहत पर इस का मनफ़ी असर पड़ता है क्योंकि पानी में लार्वा मौजूद रहता है ।

मारहीन तिब्ब ने पुराने शहर में मुसलसल अमराज़ के इज़ाफ़ा पर तशवीश का इज़हार करते हुए अवाम को मश्वरा दिया कि वो पानी को गर्म करने के बाद छानकर इस्तिमाल करें । आलूदा पानी के इस्तिमाल से इनफ़कशन होजाता है यही नहीं बल्कि कई अमराज़ भी लाहक़ होसकते हैं । डाक्टरों ने अवाम को मश्वरा दिया कि वो अच्छी सेहत की बरक़रारी केलिए पानी के इस्तिमाल से क़बल ग़ौर करें ।