पुलिस ओहदेदारों को चौकस रहने की हिदायत

नलगेंडा के सूर्य पेट में ना मालूम अफ़राद की तरफ से पुलिस पर हमले के पेशे नज़र आदिलाबाद ज़िला एस पी तरूण जोशी वीडीयो कांफ्रेंस के ज़रीये ज़िला के तमाम पुलिस ओहदेदारों को मुख़ातिब होकर सवारीयों की तलाश के दौरान चौकन्ना रहने की हिदायत दी।

रेलवे स्टेशन बस स्टेशन के अलावा दुसरे मुक़ामात से गुज़रने वाले किसी भी सवारी की तलाशी लेने का मश्वरह दिया। पुलिस जवानों के हमराह एस आई और दुसरे ओहदेदार की मौजूदगी में तलाशी का काम अंजाम देने का जहां एक तरफ़ मश्वरह् दिया वहीं दूसरी तरफ़ तलाशी मुहिम में ख़ानगी लिबास में मौजूदा पुलिस अमला की शिरकत को भी लाज़िमी क़रार दिया।

शाहराह से गज़नरे वाली सवारीयों के सामने इंतिबाह का बोर्ड दिखाने के बाद तलाशी काम को अंजाम देने का मश्वरा दिया। हनुमन जयंती के दौरान दुसरे मुक़ामात के अलावा निर्मल भैंसा और आदिलाबाद में पुलिस इंतेज़ामात की सताइश करते हुए मवाज़आत की सतह पर ख़िदमात अंजाम देने वाले पुलिस जवानों को पुर ज़ोर पाबंदी से अपने मुक़र्रर करदा मवाज़आत पहुंच कर मुक़ामी अवाम से ताल मेल बनाए रखने और किसी भी नागहानी सूरत-ए-हाल की इत्तेला मुताल्लिक़ा पुलिस ओहदेदारों को देने की हिदायत दी।

वीडीयो कांफ्रेंस के दौरान एडीशनल एस पी टी पाना मसह रेड्डी स्पेशल ब्रांच इन्सपेक्टर ई प्रवीण ए करूणाकर सर्किल इंस्पेक्टर मसरज़ रग्घू लोची रेड्डी हरी चंद भी मौजूद थे।