पुलिस पर हमला करनेवाली टोली के अरकान की शिनाख़्त

साइबराबाद पुलिस ने शाहमीरपेट वाक़िये की तहक़ीक़ात में पेशरफ़त इख़तियार करली है और मज़ीद एक डाकू को गिरफ़्तार करलिया है जबकि पुलिस को टोली के सरदार और असल सरग़ना इल्म गौड़ की तलाश है।

पुलिस ने कल रात कांस्टेबल के हमराह हलाक डाकूओं की टोली के रुकन की शिनाख़्त करली है।

और बताया जाता हैके उस शख़्स की शिनाख़्त मुस्तफ़ा की हैसियत से करली गई है। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ कल रात जहां पुलिस पर हमला और पुलिस की तरफ से फायरिंग का वाक़िया पेश आया।

इस मौके पर नक़ली करंसी टोली के सिर्फ़ दो अफ़राद मुस्तफ़ा और सुर्यकांत मौजूद थे। और सब इन्सपेक्टर वेंकट रेड्डी के हमराह हलाक कांस्टेबल इश्वर और दुसरे मौजूद थे। ये एक खु़फ़ीया ऑप्रेशन था जिस में पुलिस बुरी तरह नाकाम होगई और अपने एक कांस्टेबल की जान भी गंवाना पड़ा।

ज़राए के मुताबिक़ इल्मगुड़ जो बदनाम-ए-ज़माना सार्क और डाकू है इस के ख़िलाफ़ तक़रीबन 30 मुक़द्दमात पाए जाते हैं। दो माह पहले इल्म गौड़ जेल से रिहा हुआ था और इस ने टोली तैयार करली थी। उस की टोली में राघव , नरेश , मुस्तफ़ा और सुर्यकांत को शामिल करलिया।

उन्होंने एक स्कैनिंग की मशीन ख़रीदी थी और एक हज़ार की करंसी नोटों को स्कैन करते हुए धोका दे रहे थे। इस टोली का ये तरीका-ए-कार था कि वो एक लाख असल करंसी लेकर दो लाख नक़ली करंसी दिया करते थे।