पुलिस में भर्ती के लिए तर्बीयती प्रोग्राम

हुकूमत तेलंगाना महिकमा पुलिस में भर्ती के लिए ख़िदमत-ए-ख़लक़ सोसाइटी निज़ामबाद की तरफ से तर्बीयती प्रोग्राम का इनइक़ाद किया जा रहा है। इस सिलसिले में मुहम्मद समीम कन्वीनर निज़ामबाद ने मुख़्तलिफ़ मुक़ामात का दौरा करते हुए बांसवाड़ा पहूंचकर सहाफ़ीयों को बतलाते हुए कहा कि हुकूमत तेलंगाना महिकमा पुलिस में अनक़रीब मुख़्तलिफ़ जायदादों पर तक़र्रुत का आलामीया जारी करने जा रहा है।

जिस में कांस्टेबल और सब इंस्पेक्टर की तक़रीबन 7000 हज़ार जायदादों पर तक़र्रुत किए जाने वाले हैं। इस तरह से अज़ला में 60 रोज़ा पुलिस भर्ती के लिए तर्बीयती प्रोग्राम का इनइक़ाद किया जाने वाला है।

मुहम्मद समीम कन्वीनर ख़िदमत-ए-ख़लक़ सोसाइटी निज़ामबाद ने कहा कि पुलिस भर्ती के लिए भरपूर फ़ायदा उठाने के लिए मुस्लिम नौजवान ख़ाहिशमंद को इस काम के लिए माहिर ट्रेनर और इंस्ट्रक्टरस की ख़िदमात हासिल की जाने वाली है।

कांस्टेबल के लिए इंटरमीडीएट तालीम उम्र 18 ता 22 साल एस आई के लिए तालीम ग्रेजुएट उम्र 21 ता 25 साल होनी चाहीए। मुहम्मद समीम ने सहाफ़ीयों को बतलाते हुए कहा कि पुलिस भर्ती के लिए हद उम्र में BC के लिए 3 साल और एससी , एसटी के लिए 5 साल की रियायत होगी।

उन्होंने कहा कि इस प्रोग्राम के दौरान नौजवानों की जिस्मानी अहलीयत Physical Fitness और थियूरी इमतेहान Theory Exam की तैयारी करवाई जाएगी। इस लिए नौजवानों को पुलिस भर्ती के लिए तर्बीयती प्रोग्राम से फ़ौरी इस्तेफ़ादा हासिल करने की ख़ाहिश की। तफ़सीलात के लिए मुहम्मद अल्तमिश से रब्त पैदा करें 9866767155 के अलावा मुहम्मद समीम 9491536787 पर भी रब्त करें।