पूनम प्रभाकर के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा , आंध्र ख़वातीन की शिकायत

विशाखापटनम चित्तूर 30 जनवरी : समखया आंध्र महेला इकया कारिया चरना समीती ने करीमनगर रुकन पार्लीमैंट पूनम प्रभाकर के ख़िलाफ़ पुलिस में शिकायत दर्ज कराई है।

उन पर ख़वातीन के जज़बात के इस्तिहसाल का इल्ज़ाम है। ब्रहम ख़वातीन ने विशाखापटनम में III टाउन पुलिस स्टेशन में आंध्र ख़वातीन की तौहीन और उन के ख़िलाफ़ मुबयना नाज़ेबा रिमार्कस पर शिकायत दर्ज कराई। समखया आंध्र जवाइंट एक्शण कमेटी जो आंध्र प्रदेश की तक़सीम की मुख़ालिफ़ है, पूनम प्रभाकर से नाज़ेबा रिमार्कस पर माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा किया।

पूनम प्रभाकर ने इलाके आंध्र के वे अरून कुमार का पद अप्पू रुम की फ़ाहिशा से तक़ाबुल किया था। पद अप्पू रुम साहिली आंध्र में ज़िला मशरिक़ी गोदावरी का एक टाउन है और अरून कुमार ईसी ज़िला के हलकके राजमुंदरी से रुकन पार्लीमैंट हैं।

जए ए सी ने कहा कि आंध्र ख़वातीन के ख़िलाफ़ तौहीन आमेज़ रिमार्कस पर पूनम प्रभाकर को बरसर-ए-आम माज़रत ख़्वाही करनी चाहीए। जए ए सी की ख़ातून लीडर ने कहा कि सियासतदानों को ख़वातीन के जज़बात का इस्तिहसाल बंद करना चाहीए। पूनम प्रभाकर ने अरून कुमार के हाल ही में एक तक़रीब के दौरान तेलंगाना क़ाइदीन पर तन्क़ीदों पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए ये रिमार्कस किए थे।