पेट्रोल फ़ी लीटर 91 पैसे सस्ते डीज़ल कीमत में फ़ी लीटर 84 पैसे कमी

नई दिल्ली

पेट्रोल की कीमतों में फ़ी लीटर 91 फुट की कमी की गई है जबकि डीज़ल की कीमत में फ़ी लीटर 84 फुट की कमी वाई है। पेट्रोल की कीमतों में माह अगस्ट के बाद से सातवें मर्तबा कमी आई है जबकि डीज़ल की कीमत भी मुसलसल तीसरे मर्तबा कम की गई है। बेन उल-अक़वामी मार्किट में तेल की कीमतों में गिरावट के बाद ये फैसला किया गया है।

पेट्रोल और डीज़ल की कीमतों में कमी पर आज निस्फ़ शब से अमल आवरी होगी। दिल्ली में अब पेट्रोल की कीमत 64.24 रुपये फ़ी लीटर की बजाय 63.33 रुपये फ़ी लीटर होगी और डीज़ल की कीमत दिल्ली में 53.35 रुपये फ़ी लीटर की बजाय 52.51 रुपये फ़ी लीटर होगी। रियासतों में मुख़्तलिफ़ लोकल टेक्स और वयाट की शरहों की वजह से ये कीमतें मुख़्तलिफ़ होंगी।

इंडियन ऑयल कारपोरेशन ने अपने एक आलामिया में कहा कि चूँकि कीमतों में तबदीली आई है और बेन उल-अक़वामी सतह पर कीमतों में गिरावट का सिलसिला जारी है एसे में अंदरून-ए-मुल्क की कीमतों में भी कमी की जा रही है। कहा गया है कि डालर के मुक़ाबले में रुपये की क़दर में भी बेहतरी आई है इस लिए भी कीमतों पर असर हुआ है।

माह अगस्ट के बाद से ये सातवें मर्तबा है जब अंदरून-ए-मुल्क पेट्रोल की कीमत में कमी की गई है जबकि माह अक्टूबर के बाद से डीज़ल की कीमत में मुसलसल तीसरी मर्तबा कमी आई है। अगस्ट के बाद से पेट्रोल की कीमत में मुख़्तलिफ़ मर्तबा हुई कमी के नतीजे में बहैसियत मजमूई 9.36 रुपये फ़ी लीटर तक कम हुए हैं।

डीज़ल की कीमत में 19 अक्टूबर के बाद से बहैसियत मजमूई 3.37 रुपये फ़ी लीटर कम हुए हैं। बयान में कहा गया है कि बेन उल-अक़वामी तेल मार्किट में कीमतों में कमी और डालर के मुक़ाबला में रुपये की शरह तब्दीली में जो बेहतरी आई है उसकी वजह से अंदरून-ए-मुल्क कीमतों में कमी करने में मदद मिली है।