पैट्रोल की क़ीमत में कल से एक रुपया फ़ी लीटर कमी

नई दिल्ली २९ नवंबर (पी टी आई) पैट्रोल की क़ीमत जारीया हफ़्ता 1.02 रुपया फ़ी लीटर कम करदी जाएगी । ये जारीया माह पैट्रोल की क़ीमत में दूसरी कमी होगी ।

जिस की वजह आलमी बाज़ारमें ख़ाम तेल की क़ीमत में कमी है। सरकारी ज़ेर-ए-इंतिज़ाम तेल कंपनीयां जिन्होंने 16 नवंबर को पैट्रोल की क़ीमत में फ़ी लीटर 2.22 रुपया कमी की थी इमकान है कि क़ीमत में 30नवंबर से मज़ीद 1.02रुपया कमी करेंगी ।

जब कि बैन-उल-अक़वामी रुजहान के मुताबिक़ चिल्लर फ़रोशी की शरहों पर नज़रसानी की जाएगी। एक आला सतही सरकारी ओहदेदार ने इस की इत्तिला दी। पैट्रोल की क़ीमत फ़िलहाल दिल्ली में 56.42 रुपया फ़ी लीटर है । बैन-उल-अक़वामी बाज़ार में पैट्रोल की क़ीमत नवंबर के दूसरे पनदरहवाड़े में 107 अमरीकी डालर फ़ी बयारल हो चुकी है जो पहले पनदरहवाड़े में 115.85 अमरीकी डालर फ़ी बयारल थी ।

जिस की बिना पर 16नवंबर से क़ीमत में 2.22 रुपया फ़ी लीटर कमी की गई थी । तेल कंपनीयां पैट्रोल की क़ीमत में तबदीली केलिए गुज़शता साल जून से हुकूमत के कंट्रोल से आज़ाद करदी गई हैं और वो 15रोज़ा औसत बैन-उल-अक़वामी क़ीमत की बुनियाद पर अंदरून-ए-मुल्क पैट्रोल की क़ीमत का ताय्युन करती हैं।

तेल की क़ीमत में 0.85 रुपया फ़ी लीटर कमी लाज़िमी हो गई है ।जिस में तमाम टैक्सेस शामिल नहीं हैं ।टैक्सेस शामिल करने पर ये कमी.02रुपया फ़ी लीटर हो जाएगी।