पैट्रोल की क़ीमत में 2 रुपयॆ इज़ाफ़ा का इमकान

नई दिल्ली, 02 नवंबर (पी टी आई) पैट्रोल की क़ीमतों में इमकान है कि 1.82 रुपयॆ फ़ी लीटर का अंदरून 15 दिन इज़ाफ़ा हो जाएगा, क्योंकि रुपयॆ की क़दर में कमी आ गई है जिस की वजह से ख़ाम माल (ख़ाम तेल) की दरआमदात की लागत में इज़ाफ़ा हो चुका है।

ये पैट्रोल की क़ीमत में गुज़श्ता चंद माह में दूसरी बार इज़ाफ़ा होगा, हालाँकि पैट्रोल की क़ीमत का ताय्युन सरकारी कंट्रोल से गुज़श्ता साल जून में आज़ाद किया जा चुका है।

सरकारी ज़ेर-ए-इंतज़ाम तेल कंपनी ने रस्मी तौर पर वज़ारत तेल से हिदायात हासिल की हैं। ऐसा मालूम होता है कि हुकूमत, तेल कंपनीयों का मुतालिबा पार्लीमैंट के सरमाई इजलास से ऐन क़बल क़बूल कर लेगी।

सरकारी ज़ेर-ए-इंतज़ाम तेल कंपनीयों ने इंडियन ऑयल, हिंदूस्तान पैट्रोलीयम और भारत पैट्रोलीयम ने गुज़श्ता मर्तबा 16 सितंबर से पैट्रोल की क़ीमत में फ़ी लीटर 3.14 रुपय इज़ाफ़ा किया था, जबकि रुपयॆ की क़ीमत अमरीकी डालर के मुक़ाबला में 48 रुपय फ़ी डालर थी, लेकिन अब 49 रुपय फ़ी डालर से ज़्यादा हो चुकी है।

आज से पैट्रोल की फ़रोख़त पर नुक़्सान का आग़ाज़ होचुका ही, जिस की पा बजाई केलिए क़ीमतों में इज़ाफ़ा नागुज़ीर ही। डायरैक्टर फ़ीनानशील एच पी सी एल्बी मुकर्जी ने एक प्रैस कान्फ़्रैंस में इस का इन्किशाफ़ किया।