पैट्रोल की क़ीमत में 2.22 रुपयॆ फ़ी लीटर की कमी

नई दिल्ली 16 नवंबर (पी टी आई) मुल्क में तक़रीबन तीन साल के दौरान पैट्रोल की क़ीमत में आज पहली मर्तबा कमी हुई है इस फ़ैसला के मुताबिक़ फ़ी लीटर पैट्रोल की क़ीमत में 2.22 रुपय की कमी की गई जिस पर आधी रात से अमल आवरी शुरू होगई । इस महीना के अवाइल के दौरान फ़ी लीटर पैट्रोल की क़ीमत में 1.80 रुपयॆ का इज़ाफ़ा किया गया था लेकिन ये कमी इस इज़ाफ़ा से भी ज़्यादा है।

इस इक़दाम के सबब आइन्दा हफ़्ता से शुरू होने वाले पारलीमानी इजलास के दौरान हुकूमत पर अप्पोज़ीशन की तरफ़ से पड़ने वाले दबाव में कमी होसकती है के इलावा ख़ुद हुक्मराँ यू पी ए की हलीफ़ जमातों ने सरकारी तेल कंपनीयों की जानिब से एक ऐसे वक़्त जब इफ़रात-ए-ज़र की शरह दो हिन्दसों तक पहुंच रही है, पैट्रोल की क़ीमत में किए जाने वाले इज़ाफ़ा की सख़्त मुज़म्मत की थी और इज़ाफ़ा को वापिस लेने का मुतालिबा किया जा रहा था।

इंडियन ऑयल कारपोरेशन (आई ओ सी) के चेयरमैन आर ऐस बिटोला ने पी टी आई से कहा कि पैट्रोल की क़ीमत में इज़ाफ़ा के बाद आलमी मार्किट में तेल की क़ीमतों में कमी और डालर के मुक़ाबला हिंदूस्तानी रुपय की क़दर में काबुल लिहाज़ बेहतरी के सबब हमें फ़ी लीटर पैट्रोल की फ़रोख़त पर 1.85 रुपय (बजोज़ तमाम टेक्सस) का मुनाफ़ा होरहा है और हम इस मुनाफ़ा को अपने सारिफ़ीन तक पहुंचा रहे हैं।

पैट्रोल की क़ीमत में कमी के बाद क़ौमी दार-उल-हकूमत नई दिल्ली में आधी रात के बाद से फ़ी लीटर पैट्रोल की क़ीमत 66.42 रुपय होगई जो आज दिन में 68.64 रुपय फ़ी लीटर थी। दिल्ली में फ़ी लीटर पैट्रोल पर 20 फ़ीसद मुक़ामी सेल्स टैक्स या वयाट आइद किए जाने के बाद फ़ी लीटर पैट्रोल की क़ीमत में 2.22 की कमी हुई है।

इस तरह मुंबई में फ़ी लीटर पैट्रोल की क़ीमत 2.34 रुपय की कमी के साथ 71.74 रुपय हो गई है जबकि कोलकता में 2.31 रुपय फ़ी लीटर कमी के साथ ये क़ीमत 70.84 रुपय हो गई है। चेन्नाई में फ़ी लीटर 2.35 रुपय की कमी के साथ ये क़ीमत 72.72 रुपय से कम होकर 70.38 रुपय होगई ही। जनवरी 2009 -ए-में पैट्रोल की क़ीमत में 5 रुपय फ़ी लीटर कमी की गई थी जिस के बाद ये पहला मौक़ा है कि मुल्क में पैट्रोल की क़ीमत में एक बार फिर कमी हुई है।

2009 ए- में इस वक़्त के वज़ीर तेल मुरली देवरा ने तेल कंपनीयों को डसमबर 2008 -ए-की शरहों के मुताबिक़ पैट्रोल की क़ीमत में कमी करने की हिदायत की थी। मुल्क में ईंधन की तीन बड़ी चिल्लर फ़रोश क़ौमी कंपनीयों में से एक कंपनी के सरकरदा अगज़ीकीटीव ने कहा कि 3 नवंबर को पैट्रोल की क़ीमत में इज़ाफ़ा किया गया था लेकिन नवंबर के पहले पनदरहवाड़ा में फ़ी बयारल ख़ाम तेल की क़ीमत में पाँच अमरीकी डालर की कमी हुई है। पैट्रोल की क़ीमत चूँकि सरकारी कंट्रोल से आज़ाद है चुनांचे तेल की कंपनीयों ने बैन-उल-अक़वामी क़ीमतों को मल्हूज़ रखते हुए अपना फ़ायदा अपने सारिफ़ीन तक पहुंचाया है।