पैट्रोल क़ीमत में फ़िलहाल इज़ाफ़ा नहीं होगा

नई दिल्ली ०३ जनवरी ( पी टी आई ) पेट्रोल की क़ीमतों में जारीया पनदरहवाड़ा में कोई इज़ाफ़ा नहीं होगा क्योंकि सरकारी तेल कंपनीयां पैट्रोल क़ीमत में ज़ाइद अज़ 2 रुपये फ़ी लीटर इज़ाफ़ा के लिए सयासी मंज़ूरी हासिल नहीं करसकी हैं ।

तेल कंपनीयों की तजवीज़ थी कि आज रात से पैट्रोल की क़ीमत में इज़ाफ़ा कर दिया जाय क्योंकि डालर के मुक़ाबला रुपय की क़दर में गिरावट से कंपनीयों को नुक़्सान हो रहा है । तेल कंपनीयां वैसे तो गुज़शता महीने ही पैट्रोल की क़ीमत में इज़ाफ़ा चाहती थीं ताहम हुकूमत को अंदेशा था कि चूँकि पार्लीमैंट का सुशन जारी था ऐसे में इज़ाफ़ा से ज़बरदस्त एहतिजाज होगा।

आज भी तेल कंपनीयों को क़ीमतों में इज़ाफ़ा केलिए मंज़ूरी नहीं मिल सकी है । चूँकि हुकूमत को लोक पाल बिल पर राज्य सभा में हज़ीमत हुई है ऐसे में वो फ़्यूल की क़ीमतों में इज़ाफ़ा करते हुए तृणमूल कांग्रेस को मज़ीद ब्रहम करना नहीं चाहती जो किसी भी इज़ाफ़ा की मुख़ालिफ़त कर रही है ।

इस के इलावा मुल्क की पाँच अहम रियास्तों में असैंबली इंतिख़ाबात का ऐलान करदिया गया है और पैट्रोल क़ीमतों में इज़ाफ़ा के नतीजा में हुकूमत की मनफ़ी तस्वीर बन सकती है । पैट्रोल कंपनीयां हर माह की 01 और 16 तारीख़ को बैन-उल-अक़वामी क़ीमतों की मुताबिक़त में पैट्रोल की क़ीमतों का जायज़ा लेती हैं लेकिन 31 दिसम्बर को ऐसा नहीं किया जा सका क्योंकि ये साल नौ के आग़ाज़ का मौक़ा था ।

आज ये कंपनीयां इज़ाफ़ा करना चाहती थीं लेकिन उन्हें इस इज़ाफ़ा केलिए ग़ैर रस्मी सयासी मंज़ूरी हासिल नहीं होसकी । कहा गया है कि चूँकि रुपय की क़दर में मुसलसल गिरावट आरही है इस लिए तेल कंपनीयों के ख़्याल में पैट्रोल की क़ीमत में इज़ाफ़ा ज़रूरी होगया है हालाँकि बैन-उल-अक़वामी मार्किट में तेल की क़ीमतों में किसी तरह का इज़ाफ़ा नहीं हुआ है ।

पैट्रोल क़ीमतों पर हुकूमत के कंट्रोल को गुज़शता साल जून में बरख़ास्त करदिया गया था ताहम तेल कंपनीयां अभी भी ग़ैर रस्मी तौर पर किसी भी फ़ैसले से क़बल वज़ारत पैट्रोलीयम से मुशावरत करती ही हैं।