पोंटिंग सेंचुएरी की तकमील पर काफ़ी मसरूर

सिडनी, ०५ जनवरी( पी टी आई ) सिडनी क्रिकेट ग्राउंड पर रवां तारीख़ी 100वीं टेस्ट के दूसरे दिन कई अहम संग-ए-मेल देखने को मिले जिस में ऑस्ट्रेलियाई कप्तान माईकल क्लार्क की पहली डबल सेंचुएरी के इलावा चौथी विकेट के लिए साबिक़ कप्तान रिकी पोंटिंग के हमराह चौथी विकेट के लिए 288 रन का नया रिकार्ड काबिल‍ ए ज़िक्र है।

इलावा अज़ीं पोंटिंग ने तक़रीबन दो साल बाद पहली सैंचरी स्कोर करने के इलावा अपने कैरीयर की 40वीं सेंचुएरी स्कोर करली है । पोंटिंग ने अपनी इस सैंचरी के ज़रीया नाक़िदीन का बेहतर जवाब दिया है ।

40वीं सेंचुएरी की तकमील के दौरान 99 रन पर मिलने वाले अहम मौक़ा पर इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए रिकी पोंटिंग ने ख़ुद को यहां ख़ुशकिसमत क़रार दिया है और कहा कि इस सेंचुएरी की तकमील पर वो काफ़ी ख़ुश हैं क्योंकि उन के कैरीयर के दौरान कभी भी उन पर इतना दबाव नहीं रहा जितना कि हालिया दिनों में उन पर नाक़िस मुज़ाहरा की वजह से दबाव बना था ।

पोंटिंग ने मज़ीद कहा कि बेहतर मुज़ाहरा की ख़ाहिश ने उन्हें कभी भी हथियार डालने पर आमादा नहीं किया । 37साला साबिक़ कप्तान पोंटिंग ने कहा कि वो ऑस्ट्रेलियाई टीम को पांचवें मुक़ाम से आगे इबतिदाई तीन अहम टीमों में शामिल करने के ख़ाहिशमंद हैं जहां बेहतर मुक़ाम की ऑस्ट्रेलियाई टीम मुस्तहिक़ है।